Neomejen dostop | že od 9,99€
Nova generacija Fordovega malega velikoprostorca courierja je na trg prispela ob pravem času in zapolnila vrzel na cenejši strani njihove ponudbe. Courier je na voljo kot potniški tourneo in kot tovorni transit – o zadnjem več v okvirčku. Obe izvedenki proizvajajo v posodobljeni Fordovi tovarni Ford Otosan v romunskem mestu Craiova, v kateri izdelujejo tudi forda pumo, in sta v primerjavi s predhodno generacijo zrasli v več pogledih.
Tourneo courier bo z dolžino slabih 4,4 metra, z atraktivno obliko, prostornostjo in praktičnostjo nedvomno našel kupce med družinami in aktivnimi posamezniki – ne nazadnje je s prostornim prtljažnikom in nizkim nakladalnim robom odličen avtomobil za prevažanje psov.
»Model tourneo courier smo zasnovali tako, da bo uporabnikom pomagal kar najbolje izkoristiti življenje – na izletu z družino in prijatelji ali ob vrnitvi domov z zloženimi zadnjimi sedeži in kolesi v prtljažniku. Oblika, ki jo je navdihnil SUV, je navzven robustna, v notranjosti pa prostorna, da je to res vzdržljiv in zaželen partner za aktiven življenjski slog naših strank,« je ob prihodu novinca na globalni trg dejal Amko Leenarts, direktor oblikovanja pri Fordu v Evropi.
Courier je že serijsko opremljen z nekaterimi uporabnimi asistenčnimi sistemi: ohranjanje voznega pasu, pomoč za preprečevanje naleta, prepoznavanje prometnih znakov, tempomat in tipala za pomoč pri parkiranju spredaj in zadaj. Bolje opremljene izvedenke imajo tudi nadzor mrtvih kotov ob vozilu, prečnega prometa, radarski tempomat. Škoda je, da so mu namenili le klasične halogenske žaromete. V tehniki LED so za doplačilo na voljo zgolj dnevne luči, o matričnih žarometih LED pa tudi na ceniku ni ne duha ne sluha.
Pod motornim pokrovom je vselej litrski turbobencinski trivaljnik, ki razvije 92 kW moči in ga lahko izberemo ali z ročnim šeststopenjskim menjalnikom ali s sedemstopenjskim samodejnim menjalnikom z dvema sklopkama.Vstopna izvedenka modela tourneo courier je na voljo od 24.160 evrov dalje. Prihodnje leto se mu bo pridružila popolnoma električna izvedenka e-tourneo courier.
Tovorna izvedenka nosi že znano ime transit courier in je podobno kot potniška različica prostornejša od predhodnika. Tako je zdaj v furgonu prostora kar za dve evropaleti oziroma 2,9 kubičnega metra. Zaradi nove predelne stene, ki ima za sovoznikovim sedežem loputo, lahko prevažamo celo predmete dolžine 2,6 metra. Opcijsko je na voljo tudi izvedba z večjo nosilnostjo. Poleg furgona lahko naročimo še kombifurgon, ki lahko prevaža pet oseb in eno evropaleto v vozilu. Zaradi obsežnega nabora tehnologij za pomoč vozniku je novinec tudi prvi dostavnik, ki je na Euro NCAP dobil platinasto nagrado za varnost po najnovejših preizkusnih standardih. Motorna paleta je bogatejša kot pri potniškem tourneu in vključuje tudi 1,5-litrski dizelski motor s 74 kW moči. Bencinski 1,0-litrski agregat je na voljo tako z močjo 92 kW kot s 74 kW. Dizelski pogon ima le ročni menjalnik, bencinska motorja pa lahko kombiniramo tudi z avtomatiko. Cena za tovorno različico se začne pri 21.250 evrih.
Hvala, ker berete Delo že 65 let.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji