Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Avtomobilno

Kitajci so že tu, radi bi bili še močnejši

Vzhodni velikan je v Evropi dolgo le rahlo poskušal, električni avtomobili pa so nova velika priložnost.
Nio ET7 je letos predstavljena prestižna limuzina tega zagonskega podjetja. Njihov šef William Li opozarja, da bo pot do uspeha v Evropi dolga. FOTO: Str/AFP
Nio ET7 je letos predstavljena prestižna limuzina tega zagonskega podjetja. Njihov šef William Li opozarja, da bo pot do uspeha v Evropi dolga. FOTO: Str/AFP
17. 10. 2021 | 15:00
6:09

V prispevku preberite:

Morda ne drži povsem, a prvič so se bolj konkretno kitajski proizvajalci evropski javnosti pokazali na frankfurtski avtomobilski razstavi leta 2005, s posebnim paviljonom, med njimi takrat še neznana Geely in Jiangling, pa Chery. Niso nas posebno navdušili, vendar je treba dodati, da je kasneje Geely spoznal ves svet, ker je kupil Volvo Cars (danes znamke Volvo, Polestar, tudi Lynk & Co) in postal mali delničar slavnega Mercedesa, za katerega bo poslej izdeloval novi model znamke Smart. Precej kasneje, leta 2013, se je na razstavi v Ženevi obetavno predstavila znamka Qoros, ki je tudi poskusila s prodajo v vzhodni Evropi, toda nato je vse potihnilo.

Prvi poskusi niso bili uspešni, morda niti resni, zadnja leta pa se pojavljajo nove pobude in tudi nova imena. Ali bodo v tem delu sveta dosegli močnejše številke in kdaj? Kako so prisotni v Sloveniji?

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine