Pred dnevi je tudi na slovenske ceste zapeljal osveženi Fordov mondeo, ki je doživel nekaj kozmetičnih popravkov zunanjosti in notranjosti. Mondeu so namenili tudi nekaj nadgradenj pogonskega sklopa: nov je 2,0-litrski turbodizelski štirivaljnik EcoBlue z največjo močjo 110 ali 140 kW. Dizlu so namenili 8-stopenjski samodejni menjalnik, ki ga upravljamo z elegantnim vrtljivim gumbom. Najzmogljivejšega dizla lahko opremimo tudi s štirikolesnim pogonom. Bencinski agregat je že znani 1,5-litrski EcoBoost z največjo močjo 121 kW.
.Ford mondeo karavan v hibridni pogonski izvedbi Foto Blaž Kondža
Morda največja novost pa je prihod nove različice – karavana s hibridnim pogonom. Hibridni pogonski sklop razvije največjo sistemsko moč 138 kW in združuje posebej razviti 2,0-litrski bencinski motor z Atkinsonovim ciklom, elektromotor, generator, litij-ionsko akumulatorsko baterijo z 1,4 kWh in pri Fordu razvit samodejni menjalnik s porazdelitvijo moči, ki deluje kot brezstopenjski samodejni menjalnik. Za polnjenje akumulatorske baterije tehnologija za regenerativno zaviranje zajame do 90 odstotkov energije zaviranja, ki bi bila sicer izgubljena. Tako doseže solidno gospodarnost – tovarna govori o porabi med 5,5 in 6,2 litra na 100 km. Akumulatorska baterija je pri karavanu v prtljažnem prostoru, ki meri od 403 do 1508 litrov.
Cena vstopnice v svet mondea (brez morebitnih akcijskih popustov) se začne pri 22.390 evrih; cena hibridnega karavana z opremo titanium znaša 29.120 evrov. Slovenski zastopnik znamke letos načrtuje prodajo od 150 do 200 mondeov – polovica naj bi bila hibridnih.
Komentarji