Suzuki je prenovil svoj univerzalni skuter od podvozja do glave motorja. Niti na karoserijo niso pozabili, bolj športna se zdi, čeprav je burgman z boka še vedno videti nenavadno dolg. S svojo zmogljivostjo in dimenzijami dobro krmari skozi mestno gnečo in na avtocesti ne zaostaja. Zdi se kot kombinirane klešče: zmore več nalog kot večji ali manjši skuterji, seveda pa nobene zares briljantno.
Merilnik vrtljajev ni zares potreben, digitalni prikaz in kontrolke so vedno dobro vidni. FOTO: Andrej Krbavčič
Sodoben enovaljnik ima 400 ccm gibne prostornine in zmore 23 kW (31 KM) pri 6300 vrtljajih v minuti. Nekoliko je surov, kar gre pričakovati pri nizkih in visokih vrtljajih, vmes je uglajen. Odličen variator mu pomaga pri odločnem in nesunkovitem speljevanju, prehitevanju in vzpenjanju. Tudi zaviranju na spustih ni kaj očitati. Do približno 100 km/h je burgman 400 suveren pri prehitevanju. Nad to hitrostjo se zaveš omejene moči, čeprav gre še vedno kar odločno do 130 km/h. Testna poraba goriva je bila med 3,1 in štirimi litri, agregat je torej zmogljiv in gospodaren. Posoda za gorivo drži 13,5 litra.
Nezaklenljivi predalček je vseeno uporaben, na njegovi desni je vzvod parkirne zavore. FOTO: Andrej Krbavčič
Šasija je toga, medosna razdalja dolga, zato sedi voznik idealno med kolesoma, kar pripomore k udobju. Vzmetenje ima kratke gibe, a prijetno preseneča nihajni agregat, ki komaj kdaj pokaže običajne značilnosti. Vzmetenje ugaja po mestu in na dobrih cestah, na slabih pa ni doraslo luknjam, čeprav je spredaj 15-palčno kolo (zadaj 13-palčno). Vozne lastnosti so prav dobre, tudi smerna stabilnost, le obračalni krog ni najmanjši. Zavore so odlične: spredaj dva koluta, zadaj eden in ABS je občutljiv. Parkirna zavora ni odveč.
Suzuki AN 400 A burgman 400
Zastopnik: Magyar Suzuki, podružnica v Sloveniji
Cena: 7390 evrov
Položaj večine voznikov je udoben in sproščen, tudi za stopala je dovolj prostora. Sedež je visok le 75 cm in je s podom skuterja vred tako urezan, da nima nihče težav z doseganjem tal. Hkrati pa niti velikanov krmilo ne drega v kolena. Vetrobran nekaterim ustreza in drugim ne, odvisno od višine voznika in njegove čelade. Zadaj se sedi naravno, le sedalo je občutno trše kot spredaj. Pod sedežem ni toliko prostora, kot bi pričakovali, a zadošča skupaj z dvema priročnima, žal nezaklenljivima predaloma pod krmilom. Odpiranju sedeža in zaklepanju skuterja se morate privaditi in ostati pozorni: ključavnica ima po našem mnenju čisto preveč funkcij in prav lahko nehote pustiš vključene pozicijske luči. Ventilčka pnevmatik sta slabo dosegljiva, morala bi biti upognjena. Stojalo in opora sta solidna.
Burgman 400 je prostoren skuter, dolgo medosje je dobro opazno. FOTO: Andrej Krbavčič
Merilniki so zelo klasični, tisti za vrtljaje je bolj zaradi simetrije. Kontrolke so dobro vidne, upravljala kakovostna in ogledali odlični. Digitalni prikazovalnik je vedno berljiv in premore kar precej podatkov. Vse luči so LED in večpramenski zasenčeni žaromet gre posebej pohvaliti. Tudi izdelava ne šepa in ni slišati nobenega škrtanja plastike. Manjši burgman vas bo živahno vozil na delo in nedeljske izlete, rad celo v dvoje.
Komentarji