Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Avtomobilno

Čaka nas ostrejši okoljski standard

Evro 7 bo določen letos. Različni pogledi in interesi glede bodočega merjenja avtomobilskih emisij.
Doslej zadnja sprememba standarda evro 6 je uvedla merjenje izpustov v realnem prometu s prenosnimi merilnimi napravami. Kaj bo v tem pogledu zahteval evro 7? FOTO: Daimler
Doslej zadnja sprememba standarda evro 6 je uvedla merjenje izpustov v realnem prometu s prenosnimi merilnimi napravami. Kaj bo v tem pogledu zahteval evro 7? FOTO: Daimler
10. 10. 2021 | 05:00
6:47
V prispevku preberite:
V zadnjem letu je avtomobilsko javnost močno zaposloval veliki cilj Evropske unije, ki namerava že leta 2035 doseči, da bi se prodajali le avtomobili brez izpustov. Dotlej bo sicer preteklo še nekaj vode, se pa precej pred tem pripravlja še ena sprememba, in sicer naslednji okoljski emisijski standard z oznako evro 7. O njem še razpravljajo, mnenja, tudi interesi pa so zelo različni, od pozivov okoljskih organizacij (aktivistov) k močni zaostritvi, do zatrjevanja industrije, da bi morali ob uresničitvi vseh predlaganih zahtev marsikateri klasični motor že kmalu opustiti.
Kakšne zaostritve bi lahko prinesel? Kdaj bo to znano? Kdaj začne evro 7 veljati?

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine