Galerija
Fiat punto je bil nekoč kruh in maslo znamke Fiat. FOTO: Fiat
Morda ne bo čisto tako, a če bo v začetku junija Fiat potrdil proizvodni načrt, ki ga je nedavno odstrla agencija Bloomberg, potem to v prihodnosti ne bo več tista italijanska družba, kot smo jo poznali in dojemali v zadnjih petdesetih letih. Še preden bo Sergio Marchionne končal do zdaj 16-letno vodenje Fiata, ki je vmes prerasel v FiatChrysler, naj bi podjetje sprejelo še en pomemben industrijski načrt, po katerem v njegovih tovarnah doma v Italiji, v Torinu in Neaplju, ne bodo več izdelovali množičnih fiatov, temveč namesto njih premijske modele znamk Jeep in Maserati, kako presenetljivo – športne terence. Vse skupaj se zdi le nadaljevanje politike, da se proizvodnja množičnih modelov seli na cenejše lokacije, tako na primer fiat tipo nastaja v Turčiji in fiat 500L v Srbiji, pando pa naj bi znova preselili na Poljsko k modelu 500. A kraj izdelave ni tako zelo pomemben, navsezadnje renault clio kvalitetno nastaja tudi v Turčiji in Sloveniji in se kar dobro prodaja. Bolj preseneča, da Marchionne v prihodnosti ne računa več na model punto. Že pred časom so opustili njegovo ime grande punto, od zadnje resne prenove mineva 13 let. Navsezadnje je bil punto tako pred njim uno simbol sodobno oblikovanega dostopnega avtomobila. Kakor da bi pri Volkswagnu rekli, da je polo odveč, ali da Ford ne bi več videl smisla v fiesti … Ampak Marchionne ima neko svojo vizijo, v kateri ni prostora za romantično gledanje nazaj. Finančne številke, ki so mu najbolj domače, pa dajejo njegovim potezam prav. Bomo videli, kako jih bodo dojemali in kako z njimi živeli njegovi nasledniki.
Hvala, ker berete Delo že 65 let.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji