
Neomejen dostop | že od 14,99€
V prispevku preberite:
Ford focus v aktualni izvedbi ni več ravno najmlajši izdelek. Tako kot še druge predstavnike te znamke so ga z namenom osvežitve ponudili tudi v izvedbi active, ki avtomobilu prinaša nekaj bolj robustnih poudarkov. Že na zunaj izstopa po črnih blatnikih, tudi od tal je rahlo bolj dvignjen (+3 cm). Dodali so mu vozni programi za boljše speljevanje na slabših podlagah, nima pa kakega štirikolesnega pogona, ki je v takšnih izdelkih na množičnem trgu žal bolj redkost. Za pogon sprednjih koles je skrbel Fordov dobri znani bencinski trivaljnik s tržno oznako ecoboost, ki je bil tokrat pripravljen še kot blagi hibrid. Odzivnost je prava, poraba manj navdušujoča. A drugače ta focus še zmore prepričati.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji