Porsche 911 je kultni športni avtomobil. Pred meseci so ga predstavili že v njegovi osmi generaciji, v kateri seveda nadaljuje svoje poslanstvo najbolj prepoznavnega športnega avtomobila, vendarle z vsemi sodobnimi poudarki.
Zdaj je pripeljal tudi do Slovenije in se predstavil tukajšnji publiki, med katero bi letos utegnil osvojiti 30 kupcev in tako še malo povečal število pri nas registriranih devetstoenajstic, ki jih je bilo do tega trenutka 264! Sicer pa še ena številka: od leta 1962 do leta 2017 so jih izdelali milijon …
Oblika sprednjega pokrova z vtisnjeno poglobitvijo med novima žarometoma iz svetečih diod malce spominja na dizajn prvih generacij modela 911, čeprav je to zdaj precej večji avtomobil. Sprednji kolesi merita 20 palcev, avtomobil je tam za 4,5 cm širši kot doslej, zadaj sta kolesi 21-palčni s širšimi blatniki. Zadaj imajo vse izvedbe variabilno pomični spojler in eleganten svetlobni pas. Razen sprednjega dela in zadka je celotna zunanja lupina vozila zdaj izdelana iz aluminija.
Notranjost 911 je zmes klasike in sodobnosti. Foto Gašper Boncelj
Ko gre za pogon, je porsche 911 še eden zadnjih ostankov klasike: šestvaljni bencinski bokserski motor ima izboljšan sistem vbrizgavanja in prisilnega polnjenja, kar je povečalo moč na 331 kW (450 KM). Na novo so pripravili osemstopenjski menjalnik z dvema sklopkama, omenimo pa še funkcijo za varnejše vozne lastnosti na mokrih cestah in asistenco za nočni vid s toplotno kamero.
Zadek je v oblikovnem smislu minimalističen, a vseeno zelo prepoznaven. Foto Gašper Boncelj
Najnovejši 911 se že prodaja, in sicer najprej v kupejevski izvedbi carrera S in carrera 4S (štirikolesni pogon), ki staneta 147 in 156 tisoč evrov. Od maja bo dosegljiv kabriolet, ki bo za približno sedem tisočakov dražji, jeseni pa bo na vrsti še malce manj zmogljiva različica.
Cene nove izvedbe porscheja 911 se pri nas začenjajo pri 147 tisoč evrih. Foto Gašper Boncelj
Komentarji