Marketinška poteza družbe Vinakoper je na Obali pa tudi sicer povzročila precej razburjenja. Medtem ko se po nesreči vlaka, v kateri je v tla stekel kerozin, trudijo, da bi prebivalcem omogočili nemoteno dobavo pitne vode, so se na to »naslonili« v podjetju Vina Koper in vodo oziroma vino speljali na svoj mlin.
»Ni vode? Brez skrbi. Če je in, smo tu mi.« Tako se glasi napis na plakatih, s katerimi k nakupu vina vabijo v marketingu omenjene družbe. Dobra poslovna poteza ali cinizem brez meja? Odzivi so različni.
A v družbi Vinakoper o umiku plakatov kljub ogorčenju, ki so ga povzročili, ne razmišljajo. Pravijo, da se zelo dobro zavedajo pomena neoporečne vode.
»Navsezadnje je tudi naša dejavnost močno odvisna od padavin in drugih vremenskih pogojev, prav tako se zelo dobro zavedamo, da smo vsi prebivalci slovenske Istre zelo odvisni od vode. S kampanjo se nikakor nismo želeli norčevati s problematiko z vodo, smo pa trenutek obdobja suše in večje porabe vode zaradi turistične sezone želeli izpostaviti na nekoliko manj običajen in drugačen način,« so povedali za
Delo.
Poletje je čas dopustov in sproščenosti ...
Glede na odziv ljudi in dobro znani rek, da je še tako slaba reklama dobra reklama, jim je nedvomno uspelo. Kampanjo ocenjujejo kot pozitivno.
»Prepričani smo, da je sporočilo kampanje jasno in tisti, ki premorejo kanček smisla za humor ter sporočilo želijo razumeti, so ga sprejeli z nasmehom. Ne glede na nesrečo s kerozinom, katere razsežnosti se vsekakor zavedamo in je nikakor ne podcenjujemo, je poletje čas dopustov in sproščenosti, tudi v tej luči se je porodila sama ideja za kampanjo,« so dodali.
Spomnimo –
pri Hrastovljah je 25. junija iztirilo šest vagonov tovornega vlaka. Iz dveh cistern je uhajal kerozin.
Luka Koper je bila nekaj časa po železnici povsem odrezana od sveta.
Komentarji