Pozdravljeni!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Ljubljana in okolica

Prenova Drenikove se je začela

Promet bo potekal le po dveh pasovih, v vsako smer po enem
Danes so se začela pripravljalna dela za prenovo šišenske Drenikove ulice FOTO Aleš Stergar/Delo
Danes so se začela pripravljalna dela za prenovo šišenske Drenikove ulice FOTO Aleš Stergar/Delo
A. S.
18. 10. 2018 | 18:00
2:29
Predvidoma do letošnjega 10. decembra bo zaradi del oviran promet na šišenski Drenikovi ulici. Ker bo v času izvajanja del promet potekal le po dveh pasovih, v vsako smer po enem, bo zaradi preprečitve nastajanja daljših zastojev iz obeh smeri, tako bežigrajske kot šišenske, prepovedano zavijanje na levo na Verovškovo ulico. Na severni strani Drenikove ceste bo postajališče mestnih avtobusov Drenikova prestavljeno približno 150 metrov proti Celovški cesti.

Izbrani izvajalec del je Prenova-gradbenik d.o.o., splošno gradbeništvo in trgovina, skupna pogodbena vrednost za MOL in Energetiko Ljubljana skupaj pa je 2.688.891,03 evrov brez DDV. Energetika Ljubljana bo namreč hkrati prenovila vročevod in plinovod, prav tako pa bo za večjo varnost, predvsem pešcev in kolesarjev, prenovljeno tudi križišče Drenikova ulice, Celovške ceste in ulice Na jami.

Med prenovo, ki je sofinancirana z mehanizmom celostnih teritorialnih naložb, bo družba Prenova - Gradbenik razširila pločnike na katerih bo po novem prostor za pešce in kolesarje, ki si bodo po prenovi na odseku med Verovškovo ulico in Celovško cesto v obe smeri delili skupaj 2,5-metrsko površino, vozni pasovi pa bodo nekoliko zoženi. Doslej je kolesarska steza zaradi pomanjkanja prostora vodila okoli tega območja, po Černetovi ulici s preureditvijo pa bo vzpostavljena neposredna kolesarska povezavo z obstoječimi stezami v okolici.

Vrednost projekta ureditve Drenikove ulice je po predlogu mestnega proračuna za leto 2019 985 tisoč evrov, večina sredstev (797 tisoč evrov) pa je predvidena že z rebalansom letošnjega proračuna. Pri projektu so predvidena in odobrena tudi nepovratna sredstva sofinanciranja države in Evropske unije za kolesarske projekte. Za projekt je MOL prejel dve skupni prijavi. Vodilni partner v prvi prijavi je bila  (zmagovalna) družba Prenova - Gradbenik, partnerja pa Nigrad in KPL; vodilni partner v drugi prijavi je bila družba Komunalne gradnje, partner pa Hidrotehnik.

Hvala, ker berete Delo že 65 let.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine