V ponedeljek, 13. januarja, se bo nadaljevala
prenova Parmove ulice, in sicer na odseku med Smoletovo in Livarsko ulico. Na Parmovi bo med obnovo, ki bo po prvih predvidevanjih trajala dva meseca, popolna zapora, zato bo promet potekal bo obvozih.
Tako kot med jesensko obnovo Parmove ulice med ulico Bežigrad in Smoletovo bo Livarska dvosmerna do Pleteršnikove ulice, ki bo po novem dvosmerna do Jakšičeve ulice. Promet iz štajerske smeri bo tako potekal z Dunajske ceste na Livarsko ulico in po njej do Parmove. Promet z gorenjske strani pa bo s Parmove preusmerjen levo na (enosmerno) Jakšičevo ulico, nato desno na začasno dvosmerno Pleteršnikovo ulico in naprej do Livarske.
V obratni smeri bo promet potekal proti severu s Parmove ulice na začasno dvosmerno Livarsko in potem levo na začasno do Jakšičeve dvosmerno Pleteršnikovo in po njej do ulice Bežigrad – nato levo proti Šiški in Gorenjski ter desno proti Bežigradu in Štajerski. Hkrati z obnovo Parmove bo predvidoma do 6. marca zaradi obnove vodovodnega in kanalizacijskega omrežja in cestišča občasno (in po odsekih) popolnoma zaprta tudi Trstenjakova ulica med Parmovo in Dunajsko cesto.
Kje bodo parkirišča?
Parkiranje na obvoznih Livarski in Pleteršnikovi med zaporo Parmove ne bo dovoljeno; parkiranje bo načeloma prepovedano tudi na začasno slepi Smoletovi ulici. A izkušnje iz druge faze prenove Parmove kažejo, da številni vozniki prepovedi ne upoštevajo, v prometu pa zato nastajajo težko rešljivi zapleti, posebno ko poskuša tovornjak s priklopnikom iz Livarske ulice zaviti na Parmovo ali Pleteršnikovo.
Obnova Parmove med Smoletovo in Livarsko naj bi trajala slaba dva meseca. FOTO: Jože Suhadolnik/Delo
Parmova ulica je bila do obrnjene enosmernosti Livarske ulice kar pomembna bližnjica med Šiško, Bežigradom in središčem mesta. Po tej spremembi se je veliko jutranjega prometa prestavilo na ulico Bežigrad in slabo prepustno križišče z Dunajsko. Analiza prometa je marca leta 2018 pokazala, da je v jutranji konici med sedmo in osmo uro križišče Samove, Drenikove in Parmove ulice prevozilo 3000 vozil na uro, križišče Parmove in ulice Bežigrad 1500 vozil in križišče Parmove in enosmerne Livarske ulice 650 vozil.
Urejanje komunalne infrastrukture
Obnova Parmove ulice s sočasno ureditvijo komunalne infrastrukture se je začela že julija lani. Do septembra je družba Kostak iz Krškega, ki bo za projekt prejela 4,3 milijone evrov (z DDV), zaključila obnovo odseka med križiščem z Drenikovo in Samovo ter križiščem z ulico Bežigrad. V drugi fazi je bila nato do novembra obnovljena Parmova med ulico Bežigrad in Smoletovo, zdaj pa se nadaljuje obnova do Livarske. Sledila bo obnova do Kurilniške in v končni fazi še obnova križišča ulice Bežigrad in Parmove ulice. Po napovedi ljubljanskega župana Zorana Jankovića ne eni izmed komercialnih radijskih postaj naj bi z deli končali junija. To pa ne pomeni, da gradbišč v tem delu mesta ne bo več. Še letos naj bi namreč prišla na vrsto tudi prenova ulice Bežigrad.
Komentarji