Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Gorenjska

Kamp Šobec kot slovenska izložba

Nov osrednji objekt je stal štiri milijone evrov, kar je največja naložba v zgodovini kampa doslej.
Pri novem objektu, ki stoji ob vhodu v kamp, so po zamislih italijanskega arhitekta Emanuela Kostnerja uporabili les, marmor in lehnjak iz bližnje okolice. FOTO: Blaž Račič
Pri novem objektu, ki stoji ob vhodu v kamp, so po zamislih italijanskega arhitekta Emanuela Kostnerja uporabili les, marmor in lehnjak iz bližnje okolice. FOTO: Blaž Račič
18. 6. 2018 | 07:00
18. 6. 2018 | 10:40
4:27
V petzvezdičnem kampu Šobec so v novo poletno sezono vstopili z največjo naložbo v svoji 62-letni zgodovini. V novo restavracijo in trgovino ter nekatere druge posodobitve, ki kampu omogočajo višjo raven ponudbe in tudi višje cene, so skupaj vložili okoli štiri milijone evrov lastnih sredstev.

Območje ob vhodu v kamp je z novim objektom, kjer so na okoli 2500 kvadratnih metrih površin restavracija, kavarna, samopostrežna trgovina, pisarne in servisni prostori, dobilo novo podobo, uredili so tudi okolico. Direktor kampa Uroš Ambrožič pravi, da so pri načrtovanju objekta sledili izvirni zamisli italijanskega arhitekta Emanuela Kostnerja in jo uresničili z uporabo lokalnih gradbenih materialov; denimo lesa iz dreves, ki so rastla na mestu sedanje restavracije, hotaveljskega marmorja in lehnjaka iz bližnjega nahajališča.
 

 

Satje v sanitarijah


Prostore so v sodelovanju z domačimi arhitekti in oblikovalci opremili s slovenskimi značilnostmi, kot so kranjska sivka in keramika v podobi satja v sanitarijah, verzi Prešernove Zdravljice, podobe Triglava, zemljevid vinskih regij. Tudi v ponudbi v restavraciji, ki lahko sprejme največ 250 gostov, poudarjajo različna domača vina in vinarje ter lokalne jedi, njen del so opremili z znanimi stoli Rex slovenskega oblikovalca Nika Kralja. Ambrožič pravi, da so celotno zgodbo novega osrednjega objekta v kampu, ki ga obiskujejo predvsem Nemci in Nizozemci, zasnovali na slovenskih značilnostih, kar lokalno okolje še dodatno povezuje s turizmom in turisti.

V kampu s 15 hektari površin ob reki Savi Dolinki in Šobčevem bajerju je okoli 500 parcel, kamp pa lahko sprejme do 2500 gostov. Skupaj 150 parcel ob bajerju in ob reki so opremili z vodovodnimi in električnimi priključki in tako zagotovili višji standard, ki omogoča tudi višje cene. Na splošno so jih pred sezono povišali za 13 odstotkov, za najlepše parcele pa tudi do 40 odstotkov. A to obiskovalcev ne moti, sta povedala nizozemska turista Kees in Sue-Ellen Hoogland. Sprva sta načrtovala počitnice na hrvaški obali, a ker tam nista našla miru in tišine oziroma ju je motila gneča, sta se za teden preselila na Šobec, kjer, kot sta povedala, uživata v lepem ambientu kampa, v naravi, miru in tišini.

 

Podaljšanje sezone


Pogoj za naložbo v nov objekt je bila urejena kanalizacija, ki so jo skupaj s čistilno napravo za poldrugi milijon evrov zgradili lani. Zdaj imajo infrastrukturno osnovo, da sezono podaljšajo še za nekaj mesecev. Začeli bi jo lahko že sredi marca in bi trajala do novembra, pri čemer je za Ambrožiča pomembno vprašanje, kaj turistom ponuditi zunaj glavne turistične sezone. Priložnosti vidijo v organizaciji animacijskih dejavnosti, povezovanju s ponudniki v lokalnem okolju, pripravi dodatnih zgodb iz narave, lokalne kulture. Večjih investicij v prihodnje ne načrtujejo, po sezoni bodo podrli staro restavracijo in uredili nekaj novih komfortnih parcel, obnoviti nameravajo še recepcijo, sanitarije in podobno, saj je treba v turizmu stalno vlagati v posodobitve.

Ambrožič verjame, da lahko povprečni čas bivanja turistov s sedanjih 3,2 dneva podaljšajo na štiri dni. Lani so imeli 136.000 prenočitev, dobro polovico vseh prenočitev turistov v občini Radovljica.

Vsake naložbe v turizem smo veseli, je dejala Nataša Mikelj, direktorica Turizma Radovljica, in dodala, da tako turizem dobiva dodano vrednost, kar omogoča doseganje boljših cen in večje zaslužke. Podpira tudi namero za podaljševanje sezone v kampu, saj, kot je dejala, je Slovenija lepa tudi spomladi in jeseni in se zato zdaj bolj kot v promocijo poletja usmerjajo v podaljševanje sezone.

Hvala, ker berete Delo že 65 let.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine