V Gradcu iščejo izhod iz krize, pandemije, pa tudi iz kulturnih institucij, zato so umetnost postavili na plan.
Galerija
<em>Štajerska jesen</em> išče izhod. »Ven iz 'tukaj in zdaj', v katerem ne obstaja nič drugega kot zgolj 'tukaj in zdaj'.«
V nadaljevanju preberite:
»Hočem ven! Iz lockdowna, pandemije, ukrepov, bolezni, higiene, ven iz nevarnosti in varnosti. Ven iz pregrad, ki nas obdajajo,« je proti ogradam, ki so pred glavno železniško postajo v Gradcu obdajale instalacijo umetnice Marinelle Senatore in hkrati ločevale povabljene od nepovabljenih, zamahnila glavna kuratorka festivala Štajerska jesen Ekaterina Degot in tako samoironično namignila na paradoks ekskluzivnih festivalskih odprtij.
Obiskovalce Gradca je ob prihodu na železniški postaji pričakal osvetljen koridor iz karnevalskih luči z napisi, ki so oznanjali poetične parole in osrednjo misel The Way Out – Izhod, kar je glavna tema 54. Štajerske jeseni. Simbolično nakazan prehod je bil hkrati povabilo v/noter in iz/ven. »Ven iz 'tukaj in zdaj', v katerem ne obstaja nič drugega kot zgolj 'tukaj in zdaj',« je v filozofsko nastrojenem nagovoru razmišljala kuratorka.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji