Pozdravljeni!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Vizualna umetnost

Montirani svetovi pionirke kolaža

V Centru Paula Kleeja je na ogled šestdeset del nemške umetnice Hannah Höch, ki je zaznamovala dvajseta leta minulega stoletja.
Hannah Höch: Fatamorgana, 1957 FOTO: zasebna zbirka, Prolitteris, Zürich
Hannah Höch: Fatamorgana, 1957 FOTO: zasebna zbirka, Prolitteris, Zürich
4. 1. 2024 | 10:34
5. 1. 2024 | 12:05
10:29

V nadaljevanju preberite:

Hannah Höch je znana kot dadaistka, vendar njenega opusa ne moremo reducirati le na to sorazmerno kratko ustvarjalno fazo v dvajsetih letih prejšnjega stoletja. Metodam, ki jih je umetnica razvila v tem zelo produktivnem obdobju, je ostala zvesta do smrti. Po Hitlerjevih letih 1933–1945, v katerih je morala biti nevidna in tiho, si je povrnila ugled, vendar nekoliko počasneje od njenih kolegov. Po njeni smrti v zadnjem desetlet­ju 20. stoletja so jo v ZDA odkrili kot pionirko feminizma, ki se je ukvarjala s temami, kot so moderna ženska, družbena vloga spolov, androginost ipd. V zadnjih letih poudarjajo kompleksnost njenega dela.

Obsežna razstava njenih del, vključno s tistimi iz poznejšega obdobja njenega dolgega življenja, je do 25. februarja na ogled v Centru Paula ­Kleeja v Bernu, med koncem junija in začetkom oktobra pa bo v dunajskem Belvederu.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine