Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Vizualna umetnost

Mleko sanj s simbiozo, naklonjenostjo in sestrstvom

Ob glasovih za in proti nacionalnim paviljonom letos znova v ospredju formalne in vsebinske nacionalne, regionalne in lokalne specifike
Maria Eichhorn je nemški paviljon pustila prazen, hkrati ga je v času bienala simbolično relocirala.
Maria Eichhorn je nemški paviljon pustila prazen, hkrati ga je v času bienala simbolično relocirala.
23. 4. 2022 | 06:00
10:01

V nadaljevanju preberite:

Historiografija, zgrajena na simbiozi, naklonjenosti in sestrstvu. To je moto Cecilie Alemani, letošnje umetniške direktorice Beneškega bienala. Je to zgolj sanjska in utopična vizija, skladna z letošnjimi programski izhodišči, ki imajo skupni naslov Mleko sanj? Morda, pa vendar se zdi letošnji bienale presenetljivo afirmativen, družbenokritične lamentacije, ki so do zdaj prevladovale, so nadomestile vitalne reinterpretacije preteklosti, sedanjosti in prihodnosti. Izraz historiografija se zdi umesten, saj označuje specifičen način revidiranja zgodovine, ki je bila do zdaj praviloma predstavljena izrazito pristransko in subjektivno. V tem procesu upoštevanja različnih dejavnikov pri vzpostavitvi celovite in objektivne historične podobe sta kultura in umetnost izredno pomembni orodji, saj se izmikata klasičnemu zgodovinskemu narativu ter vzpostavljata drugačne paradigme.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine