Neomejen dostop | že od 9,99€
V nadaljevanju preberite:
Razstava se začne v desnem krilu prvega nadstropja, s sliko Versailles Metke Krašovec, ker se na istem mestu v drugem nadstropju nadaljuje s sliko iste umetnice (Odsev). To kuratorsko potezo lahko označimo ne le za smiselno, temveč tudi za simbolno, saj napeljuje k vprašanjem o snovanju razstave in naboru umetnic. Kustosinje Mara Anjoli Vujić, Alenka Gregorič, Mateja Podlesnik in AlenkaTrebušak so poudarile, da v razstavo ni bilo mogoče vključiti del z vseh področij umetnosti, osredotočenje na slikarstvo, kiparstvo, instalacijo in performans pa se je pokazalo za utemeljeno, saj so prav te zvrsti najbolj reprezentativne v moderni in sodobni umetnosti, na razstavi pa se medsebojno dopolnjujejo in ne prekinjajo zastavljenega vsebinskega toka.
Poleg tega moramo upoštevati prostor, v katerem so dela razstavljena, saj sta bila zaradi njihove številnosti nujna izčiščen izbor in taktična postavitev, ki v tem primeru odlično inkorporira tudi manjše prostore, niše in hodnike. Tako razstava zajame celotni dve nadstropji in dovoljuje poglobitev v videno, ne da bi gledalca preobremenila s preveč umetninami ali prekinila njegove miselne procese med prehajanjem iz enega prostora v drugega, od ene umetniške zvrsti k naslednji.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji