Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Ocene

Ocenjujemo: Miroslav Krleža: V agoniji

V agoniji je kammerspiel v vsej veličini, ki s premišljenimi uprizoritvenimi ključi ujame bogatost Krleževe klasike.
K igralskim presežkom pripomore tudi lektorsko delo Maje Cerar, ki je besedilo očistila nemščine in mu s tem dodala univerzalnost. FOTO: Žan Gašperič
K igralskim presežkom pripomore tudi lektorsko delo Maje Cerar, ki je besedilo očistila nemščine in mu s tem dodala univerzalnost. FOTO: Žan Gašperič
Benjamin Zajc
22. 2. 2023 | 07:42
4:36

V nadaljevanju preberite:

Da liki v salonih vile Zlatica lahko zaživijo skoraj tako, kot bi bili vanjo ujeti od nekdaj, gre pripisati predvsem režijskemu konceptu, ki z zavedanjem, da so v Krleževi drami v ospredju predvsem dialogi, minimalno posega v naravno mizansceno prostorov. Navidezno skromna, a v matici dogajanja kompleksno zastavljena režija Nine Šorak tako poskrbi, da uprizoritev na nobeni točki ne poseže po pretencioznih vzgibih, ki bi se lahko rodili predvsem iz potencialov, ki jih ponuja izbrani uprizoritveni prostor. V agoniji je kammerspiel v vsej veličini, ki s premišljenimi uprizoritvenimi ključi ujame bogatost Krleževe klasike in prostorom vile Zlatica ponudi možnost ponovnega življenja – tistega, ki lahko korespondira tako z njenim kot našim časom.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine