Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Ocene

Ocenjujemo: Gustav Gnamuš: Lambda 1975–2021/Galerija Equrna

Gnamušev opus, tokrat v izboru kustosinje Nadje Gnamuš, bi brez odvečnega mistificiranja res lahko umestili v sfero meditativnega in kontemplativnega.
Gustav Gnamuš: Slide II, 2018 FOTO: Arne Brejc
Gustav Gnamuš: Slide II, 2018 FOTO: Arne Brejc
29. 12. 2021 | 07:50
4:29

V nadaljevanju preberite:

Resda je bila oznaka sublimno že ­velikokrat zlorabljena oziroma lahkomiselno pripisana delom, ki si je ne zaslužijo, nekateri so sublimno celo označili kot ­fantazmo in izmišljijo modernizma. In vendar še vedno velja ­Kantova konstatacija, da je sublimno to, kar dokazuje že z dejstvom, da lahko to mislimo, zmožnost čudi, ki presega sleherno merilo čutov, torej presežek tako racionalnega kot imaginativnega dojemanja. Morda takšen rezultat ni ­vnaprej zagotovljen, veliko je odvisno od naših predispozicij, vendar je razstava Gustava Gnamuša idealna priložnost, da te naše sposobnosti znova preizkusimo.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine