Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Ocene

Ocenjujemo: Gustav Gnamuš: Lambda 1975–2021/Galerija Equrna

Gnamušev opus, tokrat v izboru kustosinje Nadje Gnamuš, bi brez odvečnega mistificiranja res lahko umestili v sfero meditativnega in kontemplativnega.
Gustav Gnamuš: Slide II, 2018 FOTO: Arne Brejc
Gustav Gnamuš: Slide II, 2018 FOTO: Arne Brejc
29. 12. 2021 | 07:50
4:29

V nadaljevanju preberite:

Resda je bila oznaka sublimno že ­velikokrat zlorabljena oziroma lahkomiselno pripisana delom, ki si je ne zaslužijo, nekateri so sublimno celo označili kot ­fantazmo in izmišljijo modernizma. In vendar še vedno velja ­Kantova konstatacija, da je sublimno to, kar dokazuje že z dejstvom, da lahko to mislimo, zmožnost čudi, ki presega sleherno merilo čutov, torej presežek tako racionalnega kot imaginativnega dojemanja. Morda takšen rezultat ni ­vnaprej zagotovljen, veliko je odvisno od naših predispozicij, vendar je razstava Gustava Gnamuša idealna priložnost, da te naše sposobnosti znova preizkusimo.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine