Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Ocene

Ocenjujemo: Film/Trikotnik žalosti/režija Ruben Östlund

V poplavi umetniškega političnega aktivizma so filmi švedskega režiserja Rubena Östlunda z izdatno dozo politične nekorektnosti prava osvežitev
Tako kot pri filmu Kvadrat se tudi pri Trikotniku žalosti zastavlja vprašanje, če se v njem sploh prepoznajo tisti, ki bi se morali. FOTO: Promocijsko gradivo
Tako kot pri filmu Kvadrat se tudi pri Trikotniku žalosti zastavlja vprašanje, če se v njem sploh prepoznajo tisti, ki bi se morali. FOTO: Promocijsko gradivo
2. 12. 2022 | 09:11
5:51

V nadaljevanju preberite:

Morda je nabor družbenih topik v filmu Trikotnik žalosti nekoliko preobširen, saj so številne teme zgolj nakazane in tako nekatere izgubijo svoj udarni naboj, vendar je očitno Ruben Östlund skušal ob posameznih situacijah orisati tudi celovito družbeno atmosfero, ki je danes zares v veliki meri paradoksalna. Prevladuje skoraj popolna igra videzov, javne deklaracije, ki sledijo modnim trendom in normativom »prebujenosti«, so praviloma v popolnem nasprotju z intimnim prepričanjem protagonistov, javna manifestacija izpolnjevanja teh norm pa je zato odsev povsem artificialne poze.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine