Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Ocene

Ocenjujemo: Dan, ko jaz ni bil več jaz

Režijski koncept igralce postavi v pozicijo kolektivnih pripovedovalcev, ki spretno krmarijo med vlogami.
Režijski koncept Maše Pelko postavi igralce v pozicijo kolektivnih pripovedovalcev, ki spretno krmarijo med vlogami. FOTO: Peter Uhan
Režijski koncept Maše Pelko postavi igralce v pozicijo kolektivnih pripovedovalcev, ki spretno krmarijo med vlogami. FOTO: Peter Uhan
Benjamin Zajc
10. 10. 2023 | 06:00
10. 10. 2023 | 09:25
4:31

V nadaljevanju preberite:

Novo sezono v Mali drami je v režijski interpretaciji Maše Pelko odprlo eksistencialno obarvano dramsko besedilo Rolanda Schimmelpfenniga Dan, ko jaz ni bil več jaz (prevod Anja Naglič). Avtor v besedilu dokaj navadno družino posede okrog jedilne mize, nato pa svojim likom prek vdora najprej dvojnika očeta in nato še mame secira psiho, najgloblje, a zatrte želje, obžalovanja in njihovo vsesplošno pozicijo v svetu. V bistvu gre za dramo o človeškem stanju, pri čemer se avtor sprehaja po zapleteni mreži družinske dinamike, hkrati se poglablja v krizo ­samozavedanja in ­samopotrjevanja.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine