![Režijski koncept Maše Pelko postavi igralce v pozicijo kolektivnih pripovedovalcev, ki spretno krmarijo med vlogami. FOTO: Peter Uhan](https://www.delo.si/media/images/20231010/1540507.width-660.jpg?rev=1)
Galerija
Neomejen dostop | že od 9,99€
Novo sezono v Mali drami je v režijski interpretaciji Maše Pelko odprlo eksistencialno obarvano dramsko besedilo Rolanda Schimmelpfenniga Dan, ko jaz ni bil več jaz (prevod Anja Naglič). Avtor v besedilu dokaj navadno družino posede okrog jedilne mize, nato pa svojim likom prek vdora najprej dvojnika očeta in nato še mame secira psiho, najgloblje, a zatrte želje, obžalovanja in njihovo vsesplošno pozicijo v svetu. V bistvu gre za dramo o človeškem stanju, pri čemer se avtor sprehaja po zapleteni mreži družinske dinamike, hkrati se poglablja v krizo samozavedanja in samopotrjevanja.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Berite Delo 3 mesece za ceno enega.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji