Neomejen dostop | že od 9,99€
Vorteks se razpira nežno, tiho in (namenoma) počasi, a na svoji poti trga in ruši, ob tem pa ne ponuja niti kančka odrešitve. Uvodni posnetek mlade Françoise Hardy, ki v Mon amie la rose prepeva o minljivosti lepote in mladosti, nas že v samem začetku napelje na misel, da zgodba para ne more voditi drugam kakor v iztek, ki ga onkraj žalosti pričakujemo sočasno s strahom in olajšanjem, kajti pomenil bo trpljenje (predvsem njunega sina Stéphana, ki ga igra Alex Lutz), a hkrati tudi njegov konec. Kajti film demence – pozabe, praznine – ne obravnava klinično, temveč skozi občutenja in čustva naslovnih junakov (s tem pa tudi gledalcev), ki ju oddaljuje več, kot ju veže.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji