Galerija
V dveh letih je iz/v Slovenijo potovalo več kot pol milijona potnikov, pravijo v Flixbusu. Foto Jure Eržen
Ljubljana - V svoji prvi petletki so avtobusi odeti v barve Flixbusa prepeljali več kot sto milijonov potnikov, dve petini le-teh samo lani. Iz Ljubljane odpelje vsak dan več kot 60 flixbusov, iz in v Slovenijo je potovalo v dveh letih več kot pol milijona potnikov.
Dean Čebohin, prvi mož zagrebške regijske pisarne, ene od trinajstih evropskih, je napovedal skorajšnjo vzpostavitev križanja linij iz Gradca v Pulo in iz Celovca na otok Krk, tako da bodo avtobusi hkrati v Ljubljani in bodo potniki poljubno izbirali svojo pot v Istro in Kvarner oziroma v Avstrijo in naprej v Nemčijo. V Sloveniji vozijo flixbusi le na mednarodnih linijah, v večjih državah pa tudi na notranjih. Nekaj tudi na Hrvaškem.
V nemčiji tudi Flixtrain
Prvo začetno linijo iz Slovenije je med Ljubljano, Dunajem in Bratislavo lani vzpostavil slovenski partner Flixbusa Avrigo, ki se je po združitvi z Izletnikom in Prometom Mesec pred dobrim mesecem preimenoval v Nomago. Njegov izvršni direktor Sandi Brataševec je povedal, da na dveh linijah – od aprila letos še med Ljubljajno in Budimpešto – vozijo štirje avtobusi, osem pa je še avtobusov pulskega prevoznika Brioni, ki je takisto v lasti Nomaga. V to podjetje bosta še letos vključeni turistična agencija STA in prevoznik Prevozi Rižana.
V Nemčiji je marca letos začel voziti prvi Flixtrain – potnikov je bilo toliko, da so avtobusi vozili že na pol ure, kar pa je skregano s Flixbusovo zeleno strategijo, aprila letos so na cesto postavili prvi električni avtobus, maja pa naredili prve korake v ZDA s pisarno v Los Angelesu.
Hvala, ker berete Delo že 65 let.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji