Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Novice

Tudi organizatorji dogodkov so se znašli v novem in njim neznanem okolju

Prvi odziv na covid-19 so bili virtualni dogodki, a izkazalo se je, da niso povsem prvi odgovor. S hibridnim pristopom se spreminja tudi poslovni model, dogodki ne prinašajo več neposrednega dobička.
Vloga tehnologije, ki omogoča hibridnost, sejmov in dogodkov v &raquo;novi normalnosti&laquo;, se je močno povečala. FOTO: Voranc Vogel<br />
&nbsp;
Vloga tehnologije, ki omogoča hibridnost, sejmov in dogodkov v &raquo;novi normalnosti&laquo;, se je močno povečala. FOTO: Voranc Vogel<br /> &nbsp;
MIran Varga
18. 7. 2021 | 20:00
9:57

V nadaljevanju preberite:


Virusna pandemija je zahtevala velike in hitre spremembe v industriji dogodkov in prireditev, ki je bila (in še vedno je) med najbolj prizadetimi.

Prav zdaj namreč išče in postavlja nove temelje, na katerih bo lahko gradila v prihodnje. Veliko teh temeljev bo tehnoloških, saj je jasno, da tako imenovana nova normalnost, v kateri se je večina poslovnih dogodkov in konferenc preselila na splet, kliče po večji uporabi tehnologije. Ne glede na to, ali se dogajajo na spletu, na lokaciji ali v hibridnem modelu, bodo dogodki, ki bodo prilagodljivi, dajali prednost varnosti in na nove načine ustvarjali vrednost za udeležence.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine