Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Novice

Tudi organizatorji dogodkov so se znašli v novem in njim neznanem okolju

Prvi odziv na covid-19 so bili virtualni dogodki, a izkazalo se je, da niso povsem prvi odgovor. S hibridnim pristopom se spreminja tudi poslovni model, dogodki ne prinašajo več neposrednega dobička.
Vloga tehnologije, ki omogoča hibridnost, sejmov in dogodkov v &raquo;novi normalnosti&laquo;, se je močno povečala. FOTO: Voranc Vogel<br />
&nbsp;
Vloga tehnologije, ki omogoča hibridnost, sejmov in dogodkov v &raquo;novi normalnosti&laquo;, se je močno povečala. FOTO: Voranc Vogel<br /> &nbsp;
MIran Varga
18. 7. 2021 | 20:00
9:57

V nadaljevanju preberite:


Virusna pandemija je zahtevala velike in hitre spremembe v industriji dogodkov in prireditev, ki je bila (in še vedno je) med najbolj prizadetimi.

Prav zdaj namreč išče in postavlja nove temelje, na katerih bo lahko gradila v prihodnje. Veliko teh temeljev bo tehnoloških, saj je jasno, da tako imenovana nova normalnost, v kateri se je večina poslovnih dogodkov in konferenc preselila na splet, kliče po večji uporabi tehnologije. Ne glede na to, ali se dogajajo na spletu, na lokaciji ali v hibridnem modelu, bodo dogodki, ki bodo prilagodljivi, dajali prednost varnosti in na nove načine ustvarjali vrednost za udeležence.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine