Prvi odziv na covid-19 so bili virtualni dogodki, a izkazalo se je, da niso povsem prvi odgovor. S hibridnim pristopom se spreminja tudi poslovni model, dogodki ne prinašajo več neposrednega dobička.
Galerija
Vloga tehnologije, ki omogoča hibridnost, sejmov in dogodkov v »novi normalnosti«, se je močno povečala. FOTO: Voranc Vogel<br />
V nadaljevanju preberite:
Virusna pandemija je zahtevala velike in hitre spremembe v industriji dogodkov in prireditev, ki je bila (in še vedno je) med najbolj prizadetimi.
Prav zdaj namreč išče in postavlja nove temelje, na katerih bo lahko gradila v prihodnje. Veliko teh temeljev bo tehnoloških, saj je jasno, da tako imenovana nova normalnost, v kateri se je večina poslovnih dogodkov in konferenc preselila na splet, kliče po večji uporabi tehnologije. Ne glede na to, ali se dogajajo na spletu, na lokaciji ali v hibridnem modelu, bodo dogodki, ki bodo prilagodljivi, dajali prednost varnosti in na nove načine ustvarjali vrednost za udeležence.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji