![BMW je edina nemška prestižna znamka, ki letos povečuje prodajo električih avtomobilov. Foto Michael Dalder/Reuters](https://www.delo.si/media/images/20240710/1749736.width-660.jpg?rev=1)
Galerija
Neomejen dostop | že od 9,99€
Največji nemški avtomobilisti so se v drugem četrtletju soočili z opaznimi težavami pri prodaji. Edini prodajalec v segmentu luksuznih avtomobilov, ki se lahko pohvali z večjo prodajo v prvem polletju, je BMW. Glavna težava pa je skromno povpraševanje po električnih avtomobilih, kjer se nemški proizvajalci na eni strani soočajo s padanjem cen, saj je konkurenca uspešnejša. Poleg tega pa tudi kupci pričakujejo cenejše modele in se težje odločajo za nakup.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Berite Delo 3 mesece za ceno enega.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji