Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Novice

Težave nemških proizvajalcev luksuznih avtomobilov

BMW, Mercedes in Audi ne morejo slediti nižanju cen konkurence proizvajalcev električih avtomobilov.
BMW je edina nemška prestižna znamka, ki letos povečuje prodajo električih avtomobilov. Foto Michael Dalder/Reuters
BMW je edina nemška prestižna znamka, ki letos povečuje prodajo električih avtomobilov. Foto Michael Dalder/Reuters
11. 7. 2024 | 05:00
11. 7. 2024 | 07:31
4:50

V nadaljevanju preberite:

Največji nemški avtomobilisti so se v drugem četrtletju soočili z opaznimi težavami pri prodaji. Edini prodajalec v segmentu luksuznih avtomobilov, ki se lahko pohvali z večjo prodajo v prvem polletju, je BMW. Glavna težava pa je skromno povpraševanje po električnih avtomobilih, kjer se nemški proizvajalci na eni strani soočajo s padanjem cen, saj je konkurenca uspešnejša. Poleg tega pa tudi kupci pričakujejo cenejše modele in se težje odločajo za nakup.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine