Prejeli nagrado za festival Zlati boben, ki je zaokrožil četrt stoletja obstoja.
Galerija
Mojca Briščik, izvršna direktorica SOZ, je v Lizboni prejela nagrado v imenu Slovenske oglaševalske zbornice. Zraven sta izvršni direktor WFA Stephan Loerke in predsednik WFA David Wheldon. FOTO: Flavio Andrade
Svetovna zveza oglaševalcev (WFA) je Slovensko oglaševalsko zbornico nagradila za izjemno voditeljstvo in prispevek k oglaševalski panogi s festivalom Zlati boben, ki je zaokrožil četrt stoletja obstoja.
Letno nagrado WFA podeljuje projektom, ki jih organizirajo nacionalne oglaševalska združenja in pri katerih lahko izmerijo pozitiven vpliv na poslovanje.
»Zlati boben je postal eden največjih mednarodnih festivalov kreativnosti v Evropi, ki ga vsako leto obišče več kot tisoč kreativcev iz 40 držav. Festival stremi k višanju standardov tržnem komuniciranju in transparentnosti v oglaševanju. Ima velik vpliv na razvoj kreativnih industrij, še posebej v Srednji in Vzhodni Evropi«, so zapisali v pojasnilu. Slovenska oglaševalska zbornica je tako s festivalom ne le dosegla, temveč prehitela mednarodne stanovske organizacije.
»Na SOZ-u smo počaščeni, da je tudi WFA, kot izredno pomembno mednarodna organizacija, prepoznala vlogo, ki jo ima Zlati boben. To je nagrada za vse, ki so festival snovali in ga gradili, pa tudi za tiste, ki v festival verjamejo še danes,« je povedala Mojca Briščik, izvršna direktorica SOZ, ki je v Lizboni prejela nagrado v imenu Slovenske oglaševalske zbornice.
Hvala, ker berete Delo že 65 let.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji