Podjetja v globalnem svetu morajo imeti enkratno ponudbo
Skriti zmagovalci so tisti, ki so v svoji tržni niši po inovativnosti prvi, drugi ali tretji na svetu, pravi direktorica IECD Danica Purg.
![Razvijati moramo zelo<em> hi-tech</em>, hkrati pa <em>hi-touch </em>dejavnosti, se pravi tehnologijo in »občutek«, je prepričana Purgova. FOTO Uroš Hočevar](https://www.delo.si/media/images/20200911/195406.width-660.jpg?rev=0)
Galerija
Razvijati moramo zelo<em> hi-tech</em>, hkrati pa <em>hi-touch </em>dejavnosti, se pravi tehnologijo in »občutek«, je prepričana Purgova. FOTO Uroš Hočevar
Damjan Viršek
29. 10. 2018 | 07:00
8:37
A+A-
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Berite Delo 3 mesece za ceno enega.
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji