Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Novice

Podjetja v globalnem svetu morajo imeti enkratno ponudbo

Skriti zmagovalci so tisti, ki so v svoji tržni niši po inovativnosti prvi, drugi ali tretji na svetu, pravi direktorica IECD Danica Purg.
Razvijati moramo zelo<em> hi-tech</em>, hkrati pa <em>hi-touch </em>dejavnosti, se pravi tehnologijo in &raquo;občutek&laquo;, je prepričana Purgova. FOTO Uroš Hočevar
Razvijati moramo zelo<em> hi-tech</em>, hkrati pa <em>hi-touch </em>dejavnosti, se pravi tehnologijo in &raquo;občutek&laquo;, je prepričana Purgova. FOTO Uroš Hočevar
Damjan Viršek
29. 10. 2018 | 07:00
8:37

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine