»Jaz sem Pujsa Pepa. To je moj mlajši bratec Jure, to je mama Pujsa in to je očka Pujs.« To je vsakemu, ki je del nedeljskih juter z otroki napol buden preživel pred televizijo med gledanjem
Živ Žava, znan uvod v priljubljeno otroško risanko
Pujsa Pepa. Poučna in simpatična, a ne zelo lepo narisana risanka, še zdaleč ni najboljše, kar lahko najdete v otroškem programu, a niti približno ni najslabša.
Za ameriškega izdelovalca igrač Hasbro je vredna štiri milijarde dolarjev, za toliko namreč namerava prevzeti studio Entertainment One, v katerem nastaja Pujsa Pepa. Morda boste odmahnili z roko in si rekli: »Koga briga usoda pujse!« Kdor misli, da je prodaja
Pujse Pepe le neki prevzem, ki se nas ne tiče, naj še malo pomisli.
Nakup Pujse Pepe je še en v vrsti prevzemov britanskih podjetij, ki so za vlagatelje postala privlačna zaradi šibkega funta, ta je šibek tudi zaradi strahu pred kaosom ob brexitu. Tako kot bodo Britanci kmalu izstopili iz evropske druščine, bo tudi Pujsa Pepa
postala Američanka.
Nismo zaznali, da bi na Otoku jokali ob izgubi simpatične pujse in njene družine. Je to zato, ker jim ob drugih z brexitom povezanih skrbeh ni mar zanjo? Morda zato, ker je pujso prodalo zasebno podjetje? Ali pa se britanskim varuhom nacionalnega interesa zdi štiri milijarde poštena cena za pujso? Jasnega odgovora na ta vprašanje ni, o tem britanski mediji molčijo.
Pomislimo za trenutek, kaj bi bilo, če bi bila Pujsa Pepa Slovenka. Američani so odšteli štirikrat več kot Kitajci za prevzem slovenske družbe Outfit7, ki je lastnica risanke o govorečem mačku
Talking Tom. Prodaja govorečega mačka ni ganila nikogar v Sloveniji, je pa dvignila več prahu prodaja Gorenja kitajski družbi Hisense za okoli 200 milijonov evrov. Če na hitro pretvorimo dolarje v evre, ugotovimo, da je
Pujsa Pepa stala toliko kot 18 ponosov slovenske industrije.
Komentarji