Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Novice

Od pasjega mladička do pasje znamke

Ideja za razvoj izdelkov je bila sprejeta, ko je bilo treba urediti pripomočke za šolanje mladega psa.
Znamka Conor's Adventure je nastala z željo ponuditi slovenskim lastnikom psov, ki se jim zdita kakovost in uporabnost pasje opreme najpomembnejši, dobro, če ne celo boljšo domačo alternativo tuji, pravita Pia Vrezner in Primož Sila. FOTO: Jože Suhadolnik
Znamka Conor's Adventure je nastala z željo ponuditi slovenskim lastnikom psov, ki se jim zdita kakovost in uporabnost pasje opreme najpomembnejši, dobro, če ne celo boljšo domačo alternativo tuji, pravita Pia Vrezner in Primož Sila. FOTO: Jože Suhadolnik
Blaž Kondža
28. 6. 2021 | 08:00
9:27

V nadaljevanju preberite:


Začetku poslovne poti Pie Vrezner in Primoža Sile je botroval kuža Conor. Pia je kmalu po prihodu mladička v njun dom začela pisati blog o vsakodnevnih dogodivščinah z njim. Razvoja izdelkov in lastne blagovne znamke sta se lotila bolj naključno. Za obiskovanje pasje šole sta za svoje potrebe razvila večnamenski pas s torbicami, nad katerim so bili navdušeni ostali tečajniki. To je bil tisti povod, da sta se pred dobrim letom dni lotila razvoja pasje blagovne znamke.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine