Pozdravljeni!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Novice

NLB rešuje zaplet s plačilnimi karticami

Brezstične kartice NLB imajo PIN z neomejenim rokom trajanja.
FOTO: Leon Vidic/Delo
FOTO: Leon Vidic/Delo
2. 8. 2019 | 14:00
1:45
Ljubljana – Bralec nas je obvestil, da mu je NLB poslala novo plačilno kartico. V spremnem dopisu so zapisali, da bodo osebno številko (PIN) poslali naknadno. Ker PIN ni dobil, ga je zanimalo, kaj se dogaja.
 

PIN z neomejeno veljavnostjo
 

Poklicali smo na NLB, kjer so nam pojasnili: »Ob uvedbi brezstične tehnologije na naših karticah smo uvedli tudi novost pri izdajanju številke PIN, in sicer vsi imetniki kartic, ki so novo brezstično kartico prejeli od 2. 3. 2015 dalje, so prejeli tudi številko PIN z neomejeno veljavnostjo. Te stranke ob redni obnovi prejmejo samo kartico, ne pa tudi nove številke PIN, saj ima stari PIN neomejeno veljavnost. To pa ne velja za stranke, ki so brezstično kartico prejele pred 2. 3. 2015, oziroma stranke, ki so prej uporabljale stično kartico – zadnje prejmejo tudi dopis z novo številko PIN.«
 

Za NLB bo uredil zunanji izvajalec

 
NLB dodaja, da se je težava zgodila, ker dobavitelj še ni implementiral rešitve, ki bi omogočala pošiljanje različnih dopisov strankam, vendar da so poslovne dele banke seznanili s spremembo in dali napotek, da stranke ustrezno opozorijo nanjo. »Seveda pospešeno delamo na rešitvi, ki bo v kratkem rešila zaplet, strankam pa nudimo vso pomoč tudi prek kontaktnega centra, ki je na voljo 24 ur na dan, vse dni v letu.«
 

Hvala, ker berete Delo že 65 let.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine