Pozdravljeni!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Novice

Nad ambicioznim tretjim dejanjem Netflixa se dviga zastor

Družba, ki je izposojala DVD po pošti, je osvojila ameriški trg pretočnih videovsebin – kaj bo sledilo?
Premik v igričarstvo morda ne bo tako velik kot prehod od poštnih storitev k spletu, ki ga je Netflix izvedel zelo samozavestno. FOTO: Olivier Douliery/AFP
Premik v igričarstvo morda ne bo tako velik kot prehod od poštnih storitev k spletu, ki ga je Netflix izvedel zelo samozavestno. FOTO: Olivier Douliery/AFP
The Economist
1. 8. 2021 | 16:00
1. 8. 2021 | 16:17
12:20

V nadaljevanju preberite: 
 

Ko so lani grozili ukrepi za ustavitev širjenja virusa, so si ljudje v naglici delali zalogo nujnih potrebščin za življenje doma: hrano, zdravila in naročnino za Netflix. V prvi polovici leta 2020 je ta gigant za pretakanje vsebin zabeležil 25 milijonov novih naročnikov na svetu, kar je dvakrat toliko kot v istem obdobju leto pred tem. Gledalci so se odločili pandemijo preživeti na kavču, na Netflixovo lestvico desetih najbolj gledanih vsebin pa se je uvrstil film o katastrofi Izbruh iz leta 1995.
 

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine