Družba, ki je izposojala DVD po pošti, je osvojila ameriški trg pretočnih videovsebin – kaj bo sledilo?

Galerija
Premik v igričarstvo morda ne bo tako velik kot prehod od poštnih storitev k spletu, ki ga je Netflix izvedel zelo samozavestno. FOTO: Olivier Douliery/AFP
V nadaljevanju preberite:
Ko so lani grozili ukrepi za ustavitev širjenja virusa, so si ljudje v naglici delali zalogo nujnih potrebščin za življenje doma: hrano, zdravila in naročnino za Netflix. V prvi polovici leta 2020 je ta gigant za pretakanje vsebin zabeležil 25 milijonov novih naročnikov na svetu, kar je dvakrat toliko kot v istem obdobju leto pred tem. Gledalci so se odločili pandemijo preživeti na kavču, na Netflixovo lestvico desetih najbolj gledanih vsebin pa se je uvrstil film o katastrofi Izbruh iz leta 1995.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Aktualne in poglobljene vsebine, ki vam pomagajo razumeti svet – za 14,99 EUR na mesec!
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji