Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Novice

Nad ambicioznim tretjim dejanjem Netflixa se dviga zastor

Družba, ki je izposojala DVD po pošti, je osvojila ameriški trg pretočnih videovsebin – kaj bo sledilo?
Premik v igričarstvo morda ne bo tako velik kot prehod od poštnih storitev k spletu, ki ga je Netflix izvedel zelo samozavestno. FOTO: Olivier Douliery/AFP
Premik v igričarstvo morda ne bo tako velik kot prehod od poštnih storitev k spletu, ki ga je Netflix izvedel zelo samozavestno. FOTO: Olivier Douliery/AFP
The Economist
1. 8. 2021 | 16:00
1. 8. 2021 | 16:17
12:20

V nadaljevanju preberite: 
 

Ko so lani grozili ukrepi za ustavitev širjenja virusa, so si ljudje v naglici delali zalogo nujnih potrebščin za življenje doma: hrano, zdravila in naročnino za Netflix. V prvi polovici leta 2020 je ta gigant za pretakanje vsebin zabeležil 25 milijonov novih naročnikov na svetu, kar je dvakrat toliko kot v istem obdobju leto pred tem. Gledalci so se odločili pandemijo preživeti na kavču, na Netflixovo lestvico desetih najbolj gledanih vsebin pa se je uvrstil film o katastrofi Izbruh iz leta 1995.
 

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine