Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Novice

Neponovljiva strateška priložnost generacije

Rezultati raziskav kažejo, da je uspešno le vsako tretje prvogeneracijsko nasledstvo in da so nekoliko uspešnejša drugogeneracijska.
Udeleženci raziskave dojemajo družinsko podjetje kot »otroka prenosnika«, nasledstvo pa kot »predajo prenosnikovega otroka«. Podjetje je za prenosnika otrok. Foto Eržen Jure
Udeleženci raziskave dojemajo družinsko podjetje kot »otroka prenosnika«, nasledstvo pa kot »predajo prenosnikovega otroka«. Podjetje je za prenosnika otrok. Foto Eržen Jure
Dr. Bojan Dolar
2. 1. 2023 | 13:00
14:15

V nadaljevanju preberite:

Nasledstvo v družinskih podjetjih je pojav, ki ga proučujejo po vsem svetu. Generiran je z ustanavljanjem, rastjo in razvojem družinskih podjetij ter z biološkimi danostmi, minevanjem časa. V določenem trenutku svojega delovanja se zato vsako družinsko podjetje spopade z vprašanjem nasledstva, tako z vidika lastništva kakor tudi vodenja podjetja. Cilj medgeneracijskega nasledstva je ohraniti lastništvo in vodenje podjetja znotraj družine, pri tem zagotoviti nemoteno poslovanje in razvoj podjetja ter hkrati ohraniti harmonijo družine. Dr. Bojan Dolar je doktoriral iz družinskega nasledstva, v članku predstavlja izsledke svojih raziskav.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine