Peter Kebrič, Lidl Slovenija: Sprememb na bolje ne moreš doseči sam, ampak skupaj z notranjimi in zunanjimi partnerji.
Galerija
Peter Kebrič, v Lidlu izvršni direktor nabave, meni, da je podjetje dobro opravilo z izzivi, ki jih je prinesla epidemija.<br />
FOTO: Jože Suhadolnik/Delo
V nadaljevanju lahko preberete:
Tudi po epidemiji covida-19 ostaja v agendah podjetij odgovornost do okolja, potrošnikov, zaposlenih in poslovnih partnerjev. Lidl Slovenija kot trgovec lahko s tem, kar postavi na police, vpliva na kupce in proizvajalce in zažene tok sprememb, ki izboljšujejo svet. Kako mu uspeva odigrati to vlogo, nam je v pogovoru zaupal izvršni direktor tamkajšnje nabave Peter Kebrič. Beseda je tekla o njihovi novi celostni oglaševalski akciji, ki nagovarja k ustvarjanju boljšega sveta, o njihovem trajnostnem poročilu, vpetosti v lokalno okolje in priložnostih, ki jih skozi Lidlovo mrežo najdejo slovenski dobavitelji, poslovanju v času korone, Lidlovi Lojtr'ci domačih in še o čem.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji