Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Novice

Lidlova mreža, dobra priložnost za slovenske dobavitelje

Peter Kebrič, Lidl Slovenija: Sprememb na bolje ne moreš doseči sam, ampak skupaj z notranjimi in zunanjimi partnerji.
Peter Kebrič, v Lidlu izvršni direktor nabave, meni, da je podjetje dobro opravilo z izzivi, ki jih je prinesla epidemija.<br />
FOTO: Jože Suhadolnik/Delo
Peter Kebrič, v Lidlu izvršni direktor nabave, meni, da je podjetje dobro opravilo z izzivi, ki jih je prinesla epidemija.<br /> FOTO: Jože Suhadolnik/Delo
28. 4. 2021 | 06:00
15:59

V nadaljevanju lahko preberete:


Tudi po epidemiji covida-19 ostaja v agendah podjetij odgovornost do okolja, potrošnikov, zaposlenih in poslovnih partnerjev. Lidl Slovenija kot trgovec lahko s tem, kar postavi na police, vpliva na kupce in proizvajalce in zažene tok sprememb, ki izboljšujejo svet. Kako mu uspeva odigrati to vlogo, nam je v pogovoru zaupal izvršni direktor tamkajšnje nabave Peter Kebrič. Beseda je tekla o njihovi novi celostni oglaševalski akciji, ki nagovarja k ustvarjanju boljšega sveta, o njihovem trajnostnem poročilu, vpetosti v lokalno okolje in priložnostih, ki jih skozi Lidlovo mrežo najdejo slovenski dobavitelji, poslovanju v času korone, Lidlovi Lojtr'ci domačih in še o čem.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine