Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Novice

Letališče sprejme potnike – in se preobrazi v medij

Centralizirano upravljanje oglaševalskih akcij prek vseh digitalnih medijev omogoča na področju tržnega komuniciranja nagovarjanje z vsebino, ki je prilagojena občinstvu.
Letališče je edinstvena lokacija za nagovarjanje občinstva, ki ga je sicer težko doseči. FOTO: Fraport Slovenija
Letališče je edinstvena lokacija za nagovarjanje občinstva, ki ga je sicer težko doseči. FOTO: Fraport Slovenija
Miran Varga
9. 11. 2020 | 12:00
8:12
V zadnjih letih je veliko govora o digitalni preobrazbi v vseh panogah gospodarstva. Glavna ideja digitalne preobrazbe poslovanja je povezovanje ter prepletanje digitalnih in fizičnih tehnologij z uporabo storitev v oblaku, umetne inteligence, interneta stvari, robotizacije in avtomatizacije z namenom zagotavljanja bolj prilagodljivih, odzivnih in povezanih oblik delovanja na podlagi podatkov.

Eno izmed podjetij, ki podatke že napredno uporablja, je tudi Fraport Slovenija, saj ne le učinkovito uporablja digitalne kanale in tržne poti, ampak jih tudi inovativno in učinkovito prepleta ter tako ustvarja dodano vrednost za uporabnike in nov digitalni ekosistem za oglaševalce. Prednost tega sistema je uporaba podatkov. Pri razvoju teh sistemov se povezujejo z različnimi zaupanja vrednimi partnerji, med katerimi je tudi domači pionir tehnologij za digitalno oglaševanje iProm.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine