Centralizirano upravljanje oglaševalskih akcij prek vseh digitalnih medijev omogoča na področju tržnega komuniciranja nagovarjanje z vsebino, ki je prilagojena občinstvu.

Galerija
Letališče je edinstvena lokacija za nagovarjanje občinstva, ki ga je sicer težko doseči. FOTO: Fraport Slovenija
V zadnjih letih je veliko govora o digitalni preobrazbi v vseh panogah gospodarstva. Glavna ideja digitalne preobrazbe poslovanja je povezovanje ter prepletanje digitalnih in fizičnih tehnologij z uporabo storitev v oblaku, umetne inteligence, interneta stvari, robotizacije in avtomatizacije z namenom zagotavljanja bolj prilagodljivih, odzivnih in povezanih oblik delovanja na podlagi podatkov.
Eno izmed podjetij, ki podatke že napredno uporablja, je tudi Fraport Slovenija, saj ne le učinkovito uporablja digitalne kanale in tržne poti, ampak jih tudi inovativno in učinkovito prepleta ter tako ustvarja dodano vrednost za uporabnike in nov digitalni ekosistem za oglaševalce. Prednost tega sistema je uporaba podatkov. Pri razvoju teh sistemov se povezujejo z različnimi zaupanja vrednimi partnerji, med katerimi je tudi domači pionir tehnologij za digitalno oglaševanje iProm.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Aktualne in poglobljene vsebine, ki vam pomagajo razumeti svet – za 14,99 EUR na mesec!
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji