Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Novice

Kozmetika se dobro znajde tudi v recesiji

L'Oréalu je diverzifikacija v recesijskem poslovnem okolju že dobro služila, zato menijo, da bo zdaj podobno.
Rast v uporabi kozmetike je svetovni trend, na katerega L'Oréal računa. FOTO: Gonzalo Fuentes/Reuters
Rast v uporabi kozmetike je svetovni trend, na katerega L'Oréal računa. FOTO: Gonzalo Fuentes/Reuters
Aleš Grbić,Sava Infond
9. 11. 2020 | 15:00
3:54
L'Oréal je vodilno podjetje v svetovni industriji kozmetike, ki posluje vse od leta 1909. Njihova poslovna področja obsegajo produkte za nego kože (35 odstotkov celotnih prihodkov), ličila (26 odstotkov), produkte za nego las (25 odstotkov) ter parfume (devet odstotkov). Prodaja je razpršena po vsem svetu, od tega 28 odstotkov ustvarijo v Evropi, 25 odstotkov v Severni Ameriki ter 47 odstotkov na razvijajočih se trgih (večinoma na azijsko-pacifiškem območju).

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine