L'Oréalu je diverzifikacija v recesijskem poslovnem okolju že dobro služila, zato menijo, da bo zdaj podobno.

Galerija
Rast v uporabi kozmetike je svetovni trend, na katerega L'Oréal računa. FOTO: Gonzalo Fuentes/Reuters
L'Oréal je vodilno podjetje v svetovni industriji kozmetike, ki posluje vse od leta 1909. Njihova poslovna področja obsegajo produkte za nego kože (35 odstotkov celotnih prihodkov), ličila (26 odstotkov), produkte za nego las (25 odstotkov) ter parfume (devet odstotkov). Prodaja je razpršena po vsem svetu, od tega 28 odstotkov ustvarijo v Evropi, 25 odstotkov v Severni Ameriki ter 47 odstotkov na razvijajočih se trgih (večinoma na azijsko-pacifiškem območju).
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Aktualne in poglobljene vsebine, ki vam pomagajo razumeti svet – za 14,99 EUR na mesec!
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji