Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Novice

Kako postati boljši in opaznejši na spletu

Kaj delajo vaši tekmeci na spletu drugače, bolje od vas? Vpogled v to omogočajo orodja za analizo konkurence.
Za podjetje je zelo pomembno, kako se potencialni stranki predstavi na spletu. FOTO: AFP
Za podjetje je zelo pomembno, kako se potencialni stranki predstavi na spletu. FOTO: AFP
Miran Varga
4. 2. 2024 | 17:00
9. 2. 2024 | 18:49
7:06

V nadaljevanju preberite:

Vzpostavitev in vzdrževanje močne spletne prisotnosti bi morala biti imperativ sodobnih podjetij. Torej biti tam, kjer so ciljni kupci. Natančneje, pred njihovimi očmi. Na najrazličnejših zaslonih. To pa pomeni biti prisoten predvsem na spletu in družbenih omrežjih.

A to je resen izziv, podoben vzgajanju zdrave rastline na prepolnem vrtu, kjer ji druge rastline kradejo prostor in svetlobo. Toda tako kot lahko dober nabor vrtnarskih orodij naredi razliko, lahko orodja za analizo konkurence pomagajo podjetju uspe(va)ti na spletu.

Večina podjetij sploh še ni slišala za orodja za analizo konkurence, a danes jih obstaja več kot kadarkoli prej. So uporabna? Vsekakor. Zakaj? Predvsem zato, ker podjetju nastavijo ogledalo, mu pokažejo, kako se na spletu odreže v primerjavi s konkurenco, boljša med njimi celo omogočajo vpogled v strategije konkurentov – od taktik glede rabe ključnih besed in zakupa spletnih oglasov, pristopa na družbenih medijih pa vse do tehnik trženja preko e-pošte.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine