V proces pridobivanja certifikata so bili vključeni vsi zaposleni - od tistih na začetku svoje karierne poti, do tistih z bogatimi izkušnjami, pa vse do uprave. Zaposleni so imeli priložnost sodelovati v procesu deljenja znanj, izkušenj in idej za družbeno odgovorno delovanje banke.
Marko Filipčič, član uprave Gorenjske banke, je ob tem dejal:
»Kot prva banka v Sloveniji odgovorno prevzemamo certifikat, ki potrjuje naša dosedanja prizadevanja in postavlja temelj za strateško in sistemsko vodenje družbeno odgovornega delovanja banke. V Gorenjski banki poskušamo nenehno premikati mejnike, gibalo našega razvoja in napredka pa so naši zaposleni. In ponosni smo, da so prav oni pomagali začrtati nadaljnjo pot banke kot družbeno odgovornega delodajalca.«
Za podjetja, ki dosegajo le najvišje standarde
Certifikat Družbeno odgovoren delodajalec se podeljuje slovenskim podjetjem, ki dosegajo le najvišje standarde na področju izboljšanja družbeno odgovornega upravljanja v odnosu do svojih zaposlenih. Tistim, ki si prizadevajo za nenehno izboljševanje delovnih razmer s fleksibilnimi oblikami organiziranosti dela in s tem vzpostavljajo privlačno, življenjsko, prijazno, pravično in navdihujoče okolje za delo. Gorenjska banka je ena izmed njih. Zasluženo, saj že leta izvaja družbeno odgovorne in trajnostno naravnane ukrepe, ki so jih skozi proces pridobivanja certifikata prevetrili, bistveno nadgradili in postavili sistem za strateško upravljanje tega področja.
Ker ji je mar za varovanje okolja, brezkompromisno izvaja digitalizacijo s sistemom »brez papirja«, pri čemer vsi interni ter del eksternih procesov in komunikacije potekajo po digitalnih kanalih in tako, kot že ime pove, brez papirja. Ker razume aktiven preplet družbe in tehnološkega napredka, si prizadeva za medgeneracijsko sodelovanje. Zato je v sklopu projekta ASI kar 150 zaposlenih v enem letu opravilo več kot 4000 medgeneracijskih izobraževalnih ur. In ne nazadnje, ker s projektom ambasadorjev družbene odgovornosti interno širi ozaveščanje med zaposlenimi, oddelki in poslovalnicami ter spodbuja sodelovanje in proaktivnost pri izvajanju ukrepov za še boljši vsakdan v Gorenjski banki.
FOTO: Matic Kremžar
Zaposleni bi morali biti največji potencial vsakega podjetja
Danes je vedno pogosteje v ospredju spoznanje, da konkurenčna prednost podjetij ne izhaja le iz produktov, storitev in izpopolnjenih tehnoloških procesov. K diferenciaciji, napredku in uspehu podjetja bistveno prispevajo zaposleni. Motivirani zaposleni. Ker z motivacijo pride visoka produktivnost, inovativnost in posledično dobri poslovni rezultati, ki so ključni za razvoj potenciala podjetja. Zato odgovoren delodajalec ustvarja delovne razmere, klimo in priložnosti, da lahko zaposleni gradijo svoj potencial ter prispevajo k uresničevanju osebnih in hkrati poslovnih ciljev.
Gorenjska banka je v zadnjih letih intenzivno izvajala aktivnosti in projekte, ki so usmerjeni v dolgoročno dobrobit zaposlenih, okolja, skupnosti in strank. Družbena odgovornost je ena izmed ključnih iniciativ strategije trajnostnega delovanja v Gorenjski banki in predstavlja pogled tako zaposlenih kot vodstva. Odraža se tudi v viziji banke, da zavzeto in s strastjo gradi sodobno, inovativno, k strankam in zaposlenim usmerjeno banko. In z družbeno odgovornim delovanjem izpolnjuje pričakovanja strank in zaposlenih, te dodatno motivira in spodbuja k njihovemu razvoju in inovativnemu razmišljanju za dobrobit banke, lokalnega okolja in širše skupnosti.
Naročnik oglasne vsebine je Gorenjska banka