![Mladi podjetniki se velikokrat usmerijo v le en prodajni kanal, namesto da bi te kanale, po začetnem prodajnem uspehu, dodatno razpršili. FOTO: Jure Eržen/Delo](https://www.delo.si/media/images/20220506/1189094.width-660.jpg?rev=1)
Galerija
Neomejen dostop | že od 9,99€
Slovenski izvozniki so bili pred pandemijo pri iskanju kupcev v tujini v povprečju zelo tradicionalno usmerjeni, osredotočali so se na sejme v tujini. Po drugi strani so v primerjavi s tujimi podjetji zaspali pri spletnem marketingu. Tega še danes ne izkoriščajo dovolj, čeprav so podjetja s pandemijo spoznala, da morajo digitalne kanale vključiti v poslovanje in marketing, pravi Nejc Slovnik iz digitalne agencije Point out.
S partnerjema in soustanoviteljema podjetja Point out Nejcem Slovnikom in Zoranom Bosančićem smo se pogovarjali o digitalnem marketingu izvoznih podjetij.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Berite Delo 3 mesece za ceno enega.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji