Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Novice

Digitalne kanale razpršiti, da sprememba algoritma ne odnese posla

Pandemija in odpovedi sejmov so mnoga podjetja prisilili, da razmišljajo o spletnih kanalih
Mladi podjetniki se velikokrat usmerijo v le en prodajni kanal, namesto da bi te kanale, po začetnem prodajnem uspehu, dodatno razpršili. FOTO: Jure Eržen/Delo
Mladi podjetniki se velikokrat usmerijo v le en prodajni kanal, namesto da bi te kanale, po začetnem prodajnem uspehu, dodatno razpršili. FOTO: Jure Eržen/Delo
7. 5. 2022 | 05:00
5:48

V nadaljevanju preberite:

Slovenski izvozniki so bili pred pandemijo pri iskanju kupcev v tujini v povprečju zelo tradicionalno usmerjeni, osredotočali so se na sejme v tujini. Po drugi strani so v primerjavi s tujimi podjetji zaspali pri spletnem marketingu. Tega še danes ne izkoriščajo dovolj, čeprav so podjetja s pandemijo spoznala, da morajo digitalne kanale vključiti v poslovanje in marketing, pravi Nejc Slovnik iz digitalne agencije Point out.

S partnerjema in soustanoviteljema podjetja Point out Nejcem Slovnikom in Zoranom Bosančićem smo se pogovarjali o digitalnem marketingu izvoznih podjetij.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine