Maribor – Ministrica za infrastrukturo Alenka Bratušek želi, da letališče zaživi, to pa bo mogoče zgolj s pravim koncesionarjem. Njena želja je, da bi letališče, ki je po njenih besedah v marsikaterih delih boljše in lepše od brniškega, zaživelo. Do konca leta 2020 država načrtuje, da bo DRI imel z letališčem 1,5 milijona evrov stroškov. Na očitke, da so stroški skoraj enaki, kot bi znašala kazen evropske komisije, je Bratuškova odvrnila: »Raje dam plače zaposlenim, kot vračam Evropi.«
Za družbo DRI upravljanje investicij je naporen prvi teden upravljanja Letališča Edvarda Rusjana Maribor. Že kmalu po začetku upravljanja so jim začeli nagajati stari najemniki letališča Aerodrom Maribor, ki so omejili dostop do letališča.
Opozorilne table so bile nameščene že od nedelje, toda bolj kot ne so služile za predstavo javnosti. Zaposleni na letališču so se nanje požvižgali ter nemoteno uporabljali dovozno pot in parkirišče, ki je v lasti Aerodroma Maribor, sporna pa naj bi bila služnostna pravica.
Kitajski lastniki škodujejo Sloveniji
Kitajski investitorji, ki prek družbe SHS Aviation, napajajo Aerodrom Maribor, trdijo, da služnost ni urejena, na ministrstvu za infrastrukturo pa vztrajajo, da je služnost nesporno vpisana v zemljiško knjigo.
Letališče je v četrtek obiskala ministrica za infrastrukturo
Alenka Bratušek, ki se Kitajcem ne pusti. »Želela bi, da kitajski lastniki s svojimi ravnanji ne škodujejo Republiki Sloveniji, mariborskemu letališču, in omogočijo, da najdemo dolgoročno rešitev. Ne znam si predstavljati, da bi nekdo tej državi preprečil dostop do državne infrastrukture,« je dejala in spet ponovila besede iz preteklih dni, da bodo vse zaplete v prihodnje urejali po pravni poti.
FOTO: Tadej Regent
Četrtkova gneča na letališču
Družba DRI tako nemoteno upravlja letališče in je do torka zabeležila 166 potnikov. Še nekoliko bolj živahno je bilo včeraj, ko so se nazaj na Švedsko odpravili nogometaši švedskega AIK in del njihovih navijačev. Delavci na letališču so tako spet začutili, kaj sploh pomeni delati na letališču: »Želeli bi si, da je tako vsak dan,« so poudarjali, medtem ko so imeli polne roke dela pri vkrcavanju potnikov. »Veseli smo, da smo zaposleni, veseli bi bili, da bi bil promet in da bo letališče ostalo odprto. Pogoje imamo dobre in mislim, da je to najpomembneje,« je povedala zaposlena na letališču
Marija Špehar.
Znatnega povečanja prometa ni pričakovati
Velikega povečanja prometa na račun menjave upravljavca sicer ne pričakujejo. »Nimamo še analiz, razmere še proučujemo. Več o naših načrtih bomo povedali v prihodnjih mesecih,« je dejal vodja letališča Smiljan Kramberger ter poudaril, da je vsa oprema služb, ki delujejo na letališču, v lasti države. Direktor DRI
Jurij Kač je poudaril, da so aktivnosti usmerjene v vzpostavitev osnovnega delovanja letališča in njegovo stabilizacijo. »V začasnem obdobju ne pričakujemo drastičnih povečanj obsega delovanja, se bomo pa potrudili dobiti čim več prometa.« Čeprav se je pred časom namigovalo o domnevnem zanimanju nekaterih turističnih agencij o morebitnih čarterskih poletih z mariborskega letališča, so na DRI povedali, da takih poizvedovanj še niso prejeli.
Komentarji