Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Next

Aleš Škerlak: Slovenija in Hrvaška sta v naših očeh en trg

Pogovarjali smo se Alešem Škerlakom, predsednikom uprave Advance Capital Partners, ki skupaj z ekipo upravlja sklada, vredna 250 milijonov evrov.
Pri vsaki naložbi, za katero se zanimamo, pripravimo tudi načrt prodaje. Ne gre zgolj za to, kako boš podjetje razvil, temveč tudi, komu ga boš na koncu prodal. FOTO: Jože Suhadolnik
Pri vsaki naložbi, za katero se zanimamo, pripravimo tudi načrt prodaje. Ne gre zgolj za to, kako boš podjetje razvil, temveč tudi, komu ga boš na koncu prodal. FOTO: Jože Suhadolnik
Janez Tomažič
29. 10. 2024 | 09:00
29. 10. 2024 | 10:23
24:06

V nadaljevanju preberite:

Večino premoženja bomo investirali v slovenska in hrvaška podjetja. To seveda ne pomeni, da se ne bomo odločili tudi za kakšno srbsko. Naš širši trg je lahko še Severna Makedonija. Ker Bolgarije in Romunije ne poznamo tako podrobno in ne vidimo naših konkurenčnih prednosti, bi na ta trga lahko vstopili samo v sodelovanju s kakšnim drugim skladom.

Gospodarska rast v regiji Adriatic bo dolgoročno precej nad evropskim povprečjem. Tu vidimo dovolj potenciala in nas ni strah, da ne bi našli primernih podjetij. Vsak mesec imamo na mizi pet ali šest podjetij, ki jih natančno pregledamo in preučimo priložnosti. Mogoče se v enem primeru odločimo za korak naprej. Zelo težko pa kupujemo podjetja, ki so jih lastniki že optimizirali in pripravili za prodajo strateškemu lastniku. To tudi ni naša filozofija. Iščemo namreč takšna, katerih lastniki doslej morda še niti niso razmišljali o prodaji, a imajo visoke ambicije. Zavedati se moramo, da je večina uspešnih podjetij v regiji nastala iz nič, zgolj s trdim delom, odrekanjem in vizijo ustanoviteljev. Trkamo na vrata tam, kjer bi lahko skupaj z obstoječimi lastniki in menedžmentom naredili večjo zgodbo. Ta pristop je marsikateremu lastniku zelo blizu, saj ima možnost sodelovanja pri nadaljnjem razvoju. Hkrati je ta način bližji razmišljanju naših potencialnih partnerjev, kot da bi podjetje prodali strateškemu partnerju, ki bi ga spremenil v svojo podružnico.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine