Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Kariera

Logistu je najtežje, ko blago ni pravočasno na cilju

Izziv je iskanje najboljše kombinacije med ceno prevoza, hitrostjo in kakovostjo, nato pa skupaj s tovorom osvajati svet.
Darin Geržina je v podjetju Mikro+Polo zadolžen za mednarodno logistiko in carino. FOTO: arhiv Micro+polo
Darin Geržina je v podjetju Mikro+Polo zadolžen za mednarodno logistiko in carino. FOTO: arhiv Micro+polo
23. 11. 2018 | 18:35
27. 11. 2018 | 11:34
2:39
Na seznamu poklicev, ki jih bo 29. novembra mogoče spoznati od blizu v okviru dneva odprtih vrat slovenskega gospodarstva, je tudi logist.

V Standardni klasifikaciji poklicev (SKP-08) je navedenih devet poklicev, povezanih z logistiko. To so inženir za logistiko, logistični menedžer, procesničar oziroma upravljavec v logistiki farmacevtske industrije, referent za transportno logistiko, strokovni sodelavec za logistiko, učitelj logističnih strokovnih modulov v srednji šoli oziroma učitelj praktičnega pouka ter vodja logistike.

Darin Geržina je v podjetju Mikro+Polo zadolžen za mednarodno logistiko in carino. Njegovo delo zajema fizičen tok blaga ter tok informacij, ki pri tem nastanejo. »Kot logist sem zadolžen za organizacijo prevozov blaga in materiala od naših dobaviteljev (proizvajalcev) prek našega podjetja do končnega uporabnika. Moja glavna skrb je, da je naročeno blago pravočasno pri kupcu ter da ob tem nastanejo najnižji možni stroški. Skrbim za nemotene dobave, pri čemer je pomembno upoštevati vse zakonske okvirje,« je opisal Geržina.

To pomeni, da mora dobro poznati mednarodne klavzule, predpise, pogodbene obveznosti za vsak posel, specifičnosti blaga, pakiranje, skladiščenje, prav tako tudi zaupanja vredne prevoznike, pri carinskem blagu pa še sistem uvrščanja blaga po carinski tarifi.

Delo je dinamično, adrenalinsko, vedno polno novih izzivov ter zelo zanimivo, ko skupaj s prevoznim tovorom osvajaš svet, je Geržina opisal draž poklica. Opravlja ga lahko vsakdo, ki ima organizacijske sposobnosti in nekaj znanja iz logistike.

»Zanimivo je iskati najbolj optimalne kombinacije med ceno prevoza, hitrostjo in kakovostjo, hkrati pa je včasih to tudi najtežje. Vsak prevoz predstavlja nov izziv, pri tem pa se ne sme pozabiti na mednarodne predpise, zakone, pri carinskem blagu pa še na predpise o prepovedi uvoza ipd.,« je poudaril. Težko pa je, ko zaradi zunanjih dejavnikov, na primer vremenskih pogojev, zamud, ne more zagotoviti, da bi bilo blago pravočasno na cilju.

Hvala, ker berete Delo že 65 let.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine