V šoli manjka računalniško mišljenje
Sodoben pouk računalništva in informatike ne bi smel biti več samo pouk podajanja tehničnega znanja.
Galerija
Foto Shutterstock
Računalniških vsebin in informatike je v slovenskih osnovnih in srednjih šolah alarmantno malo. Spremembe, ki so v svetu že preizkušene, je treba uvesti odločno in hitro, sicer bodo naši otroci zaostali za vrstniki iz tujine, je ugotovila strokovna delovna skupina za analizo prisotnosti teh vsebin v šolah.
Sodoben pouk računalništva in informatike ne bi smel biti več samo pouk podajanja tehničnega znanja, ključna vsebina je podajanje drugačnega načina mišljenja, to je računalniško mišljenje. To je urjenje v strategijah reševanja problemov in tudi pomeni dolgoročno opolnomočenje učencev za razvijanje vztrajnosti pri soočanju z neuspehom in posledično večanje psihološke odpornosti.
Hvala, ker berete Delo že 65 let.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji