Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Novice

V šoli manjka računalniško mišljenje

Sodoben pouk računalništva in informatike ne bi smel biti več samo pouk podajanja tehničnega znanja.
Foto Shutterstock
Foto Shutterstock
M. Bi.
11. 6. 2018 | 08:00
1:03
Računalniških vsebin in informatike je v slovenskih osnovnih in srednjih šolah alarmantno malo. Spremembe, ki so v svetu že preizkušene, je treba uvesti odločno in hitro, sicer bodo naši otroci zaostali za vrstniki iz tujine, je ugotovila strokovna delovna skupina za analizo prisotnosti teh vsebin v šolah.

Sodoben pouk računalništva in informatike ne bi smel biti več samo pouk podajanja tehničnega znanja, ključna vsebina je podajanje drugačnega načina mišljenja, to je računalniško mišljenje. To je urjenje v strategijah reševanja problemov in tudi pomeni dolgoročno opolnomočenje učencev za razvijanje vztrajnosti pri soočanju z neuspehom in posledično večanje psihološke odpornosti.

Hvala, ker berete Delo že 65 let.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine