Vsakodnevno so pred izzivi čim hitrejše digitalizacije tudi podjetja, ki poslujejo v Sloveniji.
Naša industrija je močno izvozno usmerjena, in če želimo uspešno sodelovati v globalnih nabavnih verigah, se digitalizaciji ne moremo izogniti.
Da sodobna tehnologija pozitivno vpliva tudi na delo zaposlenih, je med drugim pokazala tudi raziskava družbe Microsoft Slovenija o vplivu in uporabi tehnologije med malimi in srednje velikimi podjetji v Sloveniji. Večina zaposlenih, vključenih v raziskavo, je menila, da digitalna tehnologija pozitivno vpliva na številne vidike njihovega dela in posledično na izboljšanje poslovanja podjetja.
Ključ do uspeha – zadovoljni zaposleni
Hkrati z nenehnim digitalnim razvojem se podjetja vedno bolj zavedajo tudi izjemnega pomena upravljanja in ravnanja s človeškimi viri, kajti dejstvo je, da so ključ do uspeha vsakega podjetja kljub vsemu usposobljeni, kompetentni in zadovoljni zaposleni. Zato je čedalje več podjetij, ki poudarjajo pomen ekipnega duha kot prave poti k uspehu. Nedvomno je ekipa eden od ključnih dejavnikov napredka, zato je vzpostavljanje dobrih odnosov med zaposlenimi pomembno za uspeh podjetja. Z ekipnim duhom je vzdušje v podjetju veliko bolj zdravo in v taki družbi je delovanje in življenje prijetno.
Čedalje več je podjetij, ki poudarjajo pomen ekipnega duha kot prave poti k uspehu. Foto Thinkstock
Tega se dobro zavedajo tudi v podjetju Telekom Slovenije, zato poskušajo zaposlenim zagotavljati čim bolj spodbudno in zdravo delovno okolje. Kot do družine prijazno podjetje jim omogočajo lažje usklajevanje službenega in zasebnega življenja, preventivno zdravljenje in zdravniške preglede, veliko pozornosti pa namenjajo tudi odnosom in razvoju kompetenc vsakega posameznika, saj verjamejo, da tudi tovrstne aktivnosti vplivajo na zadovoljstvo in povezanost zaposlenih.
Sobe za sproščanje učinkovitejše od sejnih sob
Na nekaterih delovnih mestih, kjer zaposleni opravljajo delo v več izmenah, imajo na voljo sobo za sproščanje, v kateri so namizni nogomet in še nekaj drugih iger za sprostitev, prek športnega društva TSsport zaposlenim ponujajo različne možnosti, saj skupne športne aktivnosti povezujejo, tako da v poslovnem vsakdanu lažje in bolje sodelujejo. Ob tem spodbujajo »team building« in »coaching«.
Na nekaterih delovnih mestih, kjer zaposleni opravljajo delo v več izmenah, imajo na voljo sobo za sproščanje. Foto Thinkstock
Kot pravijo v Telekomu Slovenije, skrbijo tudi za promocijo zdravja na delovnem mestu – od predlogov vaj za raztezanje in zdravo hrbtenico, ki se lahko izvajajo na delovnem mestu, do nasvetov za zdravo prehranjevanje in varno delo. Organizirajo različna izobraževanja in delavnice, tudi o preprečevanju stresa na delovnem mestu, upravljanju osebne energije, asertivni komunikaciji na delovnem mestu ter emocionalni in socialni inteligenci. Posebno pozornost namenjajo mladim družinam, zaposlenim pa omogočajo gibljiv delovni čas. Za spodbujanje sodelovanja in razvoja inovativnosti so letos uredili tudi poseben prostor, ki je urejen bolj sproščeno, predvsem pa drugače od klasičnih sejnih sob; v takšnem okolju pa lahko zaposleni hitreje skupaj poiščejo rešitve, testirajo nove storitve ipd.
Ker se zavedajo, da so zaposleni bolje povezani tudi s tehnološkimi rešitvami, te uporabljajo v lastnem poslovanju, ob tem pa razvijajo in ponujajo tudi v okviru svoje ponudbe poslovnim uporabnikom vrsto takih, s katerimi lahko podjetje uspešno povezuje ekipe oziroma time sodelavcev.
Orodja za učinkovito timsko delo
V Telekomu Slovenije tako uporabnikom ponujajo celovit nabor
IKT-rešitev in storitev, ki jih prilagajajo zahtevam in potrebam vsakega posameznega podjetja, pri tem pa posebno pozornost namenjajo digitalizaciji poslovanja in tudi orodjem, ki omogočajo učinkovito timsko delo.
Za lažjo komunikacijo med zaposlenimi in poslovnimi partnerji rešitev Microsoft Teams omogoča spletne klepete in skupinska srečanja z video povezavo za učinkovito izmenjavo informacij, sestanke in skupinsko delo na daljavo. V paketih Office 365 Business Essentials in Office 365 Business Premium pa sta poleg storitev za učinkovito poslovanje na voljo tudi storitvi Skype for Business in Yammer.
Skype for Business je platforma poenotenih komunikacij, ki omogoča pošiljanje sporočil, konference in spletna srečanja ter sodelovanje na daljavo. Na enem mestu povezuje informacije o prisotnosti in različne oblike komunikacije (klepet, konferenca, govorna in video komunikacija) ter jih integrira z elektronsko pošto Exchange in programi Microsoft Office.
Aplikacija Yammer je del storitve
Office 365 in je namenjena pospeševanju komunikacije v podjetjih. Deluje kot interno poslovno socialno omrežje, zaposlenim pa omogoča, da različne predloge, informacije ali vprašanja hitro delijo s sodelavci. Uporablja se lahko tudi kot alternativa elektronski pošti med zaposlenimi.
V Telekomu Slovenije tako uporabnikom ponujajo celovit nabor IKT-rešitev in storitev. Foto Thinkstock