Neomejen dostop | že od 9,99€
Šport in podjetja povezujejo enake vrednote. In kot smo že večkrat slišali, za podjetja podpora športu ne pomeni več samo podpore športnih talentov in prispevka k bolj zdravi družbi, ampak predvsem gradnjo talentov kot bodočih zaposlenih. Brez podpore podjetij, ki razumejo pomembnost finančne podpore športnikom in športnim klubom na njihovi poti do uspehov, tudi kot del družbene odgovornosti, bi bila pot športnikov še težja.
Tega se zavedajo tudi v NLB, ki se je med drugim kot sponzor reprezentance v nordijskih disciplinah in tekme svetovnega pokala v smučarskih poletih v Planici minuli konec tedna zahvalila smučarjem skakalcem in še posebej Petru Prevcu ob njegovem zaključku tekmovalne poti.
S to prekrasno kuliso se je NLB kot sponzor reprezentance v nordijskih disciplinah in tekme svetovnega pokala v smučarskih poletih v Planici zahvalila smučarjem skakalcem in še posebej Petru Prevcu ob njegovem zaključku tekmovalne poti.
Peter Prevc je namreč odličen ambasador skokov in smučarski poleti v Planici so bili minuli konec tedna zelo dobro obiskani. Na televizijskih zaslonih pa je bil največ pozornosti deležen zadnji skok Petra Prevca, ki ga je po podatkih RTV Slovenija v nedeljo videlo 562.300 gledalcev.
Naj spomnimo, da je Peter Prevc z zmago na petkovi tekmi v Planici dosegel svojo peto zmago pod Poncami ter 24. zmago v karieri. In že pred tekmovalnim koncem tedna v Planici je bil šampion Peter Prevc prepričan, da bo letošnja Planica zagotovo spet čarobna - in je tudi bila.
Hvala, ker berete Delo že 65 let.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji