Neomejen dostop | že od 9,99€
V Rosariu v Argentini, rojstnem kraju Lionela Messija, kapetana novih svetovnih prvakov v nogometu, se nekaj dni po koncu turnirja v Katarju vrstijo zabave in splošno rajanje. V milijonskem mestu več tisoč ljudi ne oblega le ulic in lokalov, temveč tudi salone za tetoviranje. Največje zanimanje je za tetovaže z Messijevo podobo. Argentinska nogometna reprezentanca je v finalu svetovnega prvenstva premagala branilko naslova Francijo po izvajanju strelov z bele pike s končnim izidom 4:2. Po 90 minutah je bilo 2:2, po podaljšku pa 3:3.
Člani zlate reprezentance so se domov vrnili v torek. »Kar se tukaj dogaja, je noro, mislim, da bo trajalo dolgo, še nekaj mesecev. Že prej smo imeli veliko dela, približno 50 naročil na dan, zdaj jih je več kot 300 .Preprosto ne moremo tako hitro izdelovati tatujev, saj povpraševanje presega naše zmožnosti,« je povedal Maximiliano Carreras iz studia Orbe v središču Rosaria. Največ navijačev si želi na sebi imeti podobo 35-letnega Messija, ki je na svetovnem prvenstvu dosegel sedem golov, od tega dva v finalu ter je na lestvici najboljših strelcev prvenstva zbral le gol manj od Francoza Kyliana Mbappeja. Fotografija, ki prikazuje kapetana nogometašev v modro-belih dresih, ki poljublja pokal svetovnih prvakov, je najbolj priljubljena.
Po besedah Carrerasa veliko število navijačev izbira tudi tetovaže s podobami argentinskega selektorja Lionela Scalonija, vratarja Emiliana Martineza ali krilnega igralca Angela Di Marie, ki je tako kot Messi rojen v Rosariu. Nekateri navijači so manj zahtevni. Za njih je dovolj že tatu z datumom finala ali na koži izpisan priimek argentinskega junaka Messija. Mnogi pa si želijo, če bi jim lahko na kožo izpisali zdaj že ponarodeli stavek »Kaj buljiš, idiot« (Que miras, pendejo). Tega je kapetan argentinske reprezentance izrekel članu ekipe z Nizozemske Woutu Weghorstu na četrtfinalni tekmi, ki jo je Argentina prav tako dobila po izvajanju enajstmetrovk. To ne preveč uglajeno Messijevo izjavo je že uporabila ena od vinskih kleti, ki je izjavo natisnila na etiketi na steklenici pijače.
Hvala, ker berete Delo že 65 let.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji