
Neomejen dostop | že od 14,99€
Nagradni sklad Uefe za novo sezono lige prvakov, ki se začenja danes, ostaja nespremenjen in znaša 2,03 milijarde evrov. Klub, ki bi mu uspela popolna sezona z zmago na Wembleyju 1. junija 2024, bi zaslužil 85,14 milijona evrov.
Zadnji prvak Manchester City je bil blizu polnemu izkupičku, v sezoni je odigral 13 tekem, devetkrat zmagal in štirikrat remiziral ter v blagajno pospravil 80 milijonov evrov.
Toda ta znesek je majhen v primerjavi s prihodki največjih klubov iz drugih virov. Glavni prihajajo iz naslova televizijskih pravic, nezanemarljiv pa je tudi zaslužek od dresov in oglaševanja na njih. V tem prednjačita španska giganta Real Madrid in Barcelona.
Real s trženjem dresa dobi 190 milijonov evrov, 120 od opremljevalca Adidasa in 70 od glavnega sponzorja Fly Emirates, Barcelona pa 183 milijonov, 105 od Nike, 70 od Spotify in 8 od Ambiligh TV.
Sledijo PSG (168; 80 Nike, 70 Qatar Airways, 18 GOAT), Manchester City (167,5; 76 Puma, 79 Etihad Airways, 12,5 Nexen Tire), Manchester United (159; 104 Adidas, 55 Team Viewer), Arsenal (128; 71 Adidas, 47 Fly Emirates, 10 Visit Rwanda) in Bayern München (110; 60 Adidas, 50 Deutsche Telecom).
Hvala, ker berete Delo že 65 let.
Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji