![V reklamni karavani podjetja kar tekmujejo, katero bo bolj pritegnilo pozornost: mimo se vozijo orjaške skulpture na avtomobilih, spremlja jih glasna glasba. FOTO: Dejan Javornik/Slovenske novice](https://www.delo.si/media/images/20220630/1230031.width-660.jpg?rev=1)
Galerija
Neomejen dostop | že od 9,99€
»Tour obstaja zato, da ustvarja denar. Gre za komercialno dirko, katere glavni cilj je dobiček,« je pred leti dejal francoski demograf Jean-François Mignot, ki se je veliko ukvarjal z ekonomijo v kolesarstvu. Morda ob njegovi izjavi zaprisežene kolesarske navdušence in športne romantike zaboli srce, toda zgodovina te čislane dirke pravzaprav govori sama zase.
Dobro že poznamo zgodbo, kako je Tour nastal: zaradi finančnih težav, v katerih se je znašel časnik L'Auto. V boju za preživetje se je tedaj 26-letni novinar Géo Lefèvre domislil kolesarske dirke, ki bi jim pomagala povečati prodajo.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Berite Delo 3 mesece za ceno enega.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji