Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Drugi športi

Netflix dela veliko reklamo formuli 1

Šefa McLarna Zaca Browna ne moti, da je v Netflixovi seriji veliko polresnic. Tudi Top Gun je bil dober film.
Serija je naletela na zelo dober odziv gledalcev. FOTO: Netflix
Serija je naletela na zelo dober odziv gledalcev. FOTO: Netflix
P. Z.
14. 4. 2021 | 16:00
1:22
Netflixova serija Drive to Survive, ki razkriva ozadja v formuli 1, je dvignila veliko prahu med ljubitelji paradnega motošporta in tudi med akterji.

V zadnji seriji je uprizorila konflikt med McLarnovima voznikoma Carlosom Sainzem (ta je zdaj pri Ferrariju) in Landom Norrisom. Zak Brown, direktor slovitega britanskega moštva, pa vidi širše koristi TV-uspešnice. 

»Netflix dela veliko reklamo formuli 1 in treba mu je pustiti umetniško svobodo. Serija je bila najbolj gledana v 25 državah. Tudi Hollywood daje prednost zabavi pred realnostjo. Poglejte Top Gun. Gotovo je vsak pilot rekel, tak manever je nemogoče izvesti v zraku. A je bil vseeno odličen film. Carlos in Lando sta imela dober odnos, to vemo mi. V seriji bo vedno nekaj, za kar mi v paddocku vemo, da ni bilo ravno tako,« je dejal Brown.

Zac Brown ne dela muhe iz slona glede Netflixove serije. FOTO: twitter
Zac Brown ne dela muhe iz slona glede Netflixove serije. FOTO: twitter


Nova resnična sezona F1 se je začela konec marca v Bahrajnu, kjer je zmagal Lewis Hamilton pred Maxom Verstappnom, ta konec tedna bo dirka v Imoli.

Sorodni članki

Hvala, ker berete Delo že 65 let.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine