Posledice dolgotrajnega šolanja na daljavo se bodo šele pokazale, je pa epidemija še okrepila pojav duševnih težav, ki so bile že prej v porastu.

Galerija
Prof. dr. Mojca Juriševič: »Strokovni delavci v vzgoji in izobraževanju poročajo o porastu določenih psihosocialnih značilnosti otrok in mladostnikov, na primer osamljenosti, strahov in poskusov samomora, a je oceno težko podati, saj pri nas še nimamo sistematičnih podatkov o vplivu epidemije na psihosocialno stanje.« FOTO: Leon Vidic/Delo
V intervjuju preberite:
Redna profesorica za pedagoško psihologijo na Pedagoški fakulteti Univerze v Ljubljani prof. dr. Mojca Juriševič je z ocenami, kakšne psihosocialne posledice bo pustilo dolgotrajno šolanje na daljavo, previdna. Kaže, da je težav več in da so kompleksnejše, zato bo v prihodnje ključna sistemska podpora psihološkim službam. Tudi zato, ker so bile duševne težave že prej v porastu, epidemija pa jih je še okrepila. Govorili smo tudi o ocenjevanju in delu z nadarjenimi, ki je v času epidemije ponekod povsem zamrlo.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Aktualne in poglobljene vsebine, ki vam pomagajo razumeti svet – za 14,99 EUR na mesec!
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji