Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Sobotna priloga

Kadar animator postane kot bog, je lahko zelo krut

Matteo Spiazzi opaža, da je slovenskim lutkovnim gledališčem uspelo pritegniti in izobraziti občinstvo tudi za lutkovne predstave za odrasle.
Delo z lutkami zame pomeni raziskovanje maksimalnega potenciala in v tem vidim veliko priložnosti, pravi. FOTO: Jože Suhadolnik/Delo
Delo z lutkami zame pomeni raziskovanje maksimalnega potenciala in v tem vidim veliko priložnosti, pravi. FOTO: Jože Suhadolnik/Delo
18. 3. 2023 | 05:00
19. 3. 2023 | 20:26
17:24

V nadaljevanju preberite:

»Škotska tragedija je zgodba vseh vojn in vsega prelivanja krvi. In morda je tragedija prav spoznanje, da je oblast, ki temelji na argumentu moči, neplodna in nesposobna ustvariti karkoli, tako kot zveza med lady Macbeth in Macbethom,« je ob uprizoritvi krvave Shakespearove igre v Lutkovnem gledališču Ljubljana zapisal režiser Matteo Spiazzi – ter se vprašal, kaj ostane od te tako želene moči.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine