Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Predstavitvena informacija  |   Znanoteh

Mobilne storitve se vztrajno dražijo, kaj lahko storijo uporabniki?

Če ste tudi vi v zadnjem obdobju od svojega operaterja prejeli obvestilo o podražitvi mobilnih storitev, vaše roke niso tako zvezane, kot kaže na prvi pogled.
FOTO: Depositphotos
FOTO: Depositphotos
11. 11. 2024 | 08:47
11. 11. 2024 | 08:48
3:32

Vsak uporabnik ima namreč zakonsko pravico do odstopa od pogodbe brez dodatnih stroškov v 60 dneh od prejetja obvestila o spremembi cen.

Prvi ponudniki mobilne telefonije so višje cene svojih storitev napovedali že poleti, zdaj pa so jim sledili še nekateri drugi. Čeprav podražitve mnogokrat pustijo grenak priokus, večina uporabnikov ne ve, da se lahko takim obvestilom izogne, in to brezplačno. Glede na raziskavo, ki jo je izvedel Aragon,* le petina Slovencev ve, da ima po napovedani podražitvi 60 dni časa, da odstopi od obstoječe pogodbe brez pogodbene kazni in brez vračanja že prejetih preteklih popustov na naročnino.

Kompleksne naročniške pogodbe in pomanjkanje alternativ

Naročniške pogodbe, ki jih ponujajo nekateri telekomunikacijski operaterji, so precej bolj kompleksne, kot bi pričakovali, zato so na trgu vedno bolj dobrodošli ponudniki paketov brez vezave. Eden od takih je bob, ki se lahko pohvali, da še nikoli ni podražil svojih storitev, svoje uporabnike pa nagovarja brez vezave in brez skritih stroškov. V času, ko večina mobilnih operaterjev draži svoje pakete, bob ostaja zanesljiva alternativa za vse, ki so naveličani obvestil o spremembi cen.

Ob 13. rojstnem dnevu z zavezo o nespremenjenih cenah za vedno

Bob, ki v novembru praznuje 13. rojstni dan, je vse od začetka svojega obstoja drugačen od konkurentov. Že ves čas drži svojo obljubo in uporabnikom ponuja mobilne pakete brez višanja cen, brez kompleksnih naročniških pogodb in brez drobnega tiska. Čeprav je od prihoda na trg večkrat povečal količino enot v svojih paketih, je cena ostala nespremenjena in dostopna za vse. Ob dopolnitvi 13 let na trgu mobilne telefonije bob tudi uradno sklepa zavezo, da svojih storitev nikoli ne bo dražil.

Drugače kot konkurenti, ki so jeseni podražili svoje storitve, je bob v svojih paketih povečal količino in hitrosti prenosa podatkov, cena pa ostaja nespremenjena.

 

Več informacij o paketih bob je na voljo tukaj.

 

 

* Raziskavo o podražitvah, zavedanju, obveščanju in percepciji med uporabniki mobilne telefonije je bob izvedel v sodelovanju s podjetjem Aragon, d. o. o. Raziskava je bila izvedena po ESOMAR standardu, med 1. in 6. avgustom 2024, s pomočjo metodologije CAWI (računalniško podprto spletno anketiranje). Vključena je bila populacija z dostopom do interneta. Velikost vzorca je 1.007 posameznikov in glede na demografske kazalce odraža splošno populacijo v starosti 15 let in več. V izvedeni raziskavi je bil uporabljen večji reprezentativni vzorec, zato lahko podatke posplošimo na celotno populacijo.


Naročnik oglasne vsebine je A1

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine